Zenith only (Deel 1)

Jij zou eigenlijk
mijn A384 Shadow moeten kopen Tom.

Mooi, maar ik vind een gewoon stalen mooier geloof ik.

Een classic cars?

1 like

Ook goed. Ik had eigenlijk liever de Shadow maar als je de gewone stalen koopt dan wil ik die ook wel van je overnemen over enkele maanden… :cowboy_hat_face:

1 like

Mojo +1

1 like

Zo goede band zeg! Waar komt die vandaan?

Edit. Kaufmann.

1 like

Oops. Je maakt wat mee.

22 likes

Geinig setje zo…

:star_struck:

1 like

De shadow ziet er zo wel wat klein uit…37mm is natuurlijk ook niet groot maar hij is zo mooi!

1 like

Klein is relatief.

13 likes

Besef nu pas dat niet alleen IWC maar ook Zenith nu standaard cordura gebruikt voor de sportieve banden. Op de shadow maar ook de nieuwe Chronomaster Sport!

1 like

Weet niet of je dit standaard cordura kan noemen. Met andere woorden, de standaard cordura banden die ik tot nu toe gehad heb van de bekende banden boeren zijn allen erg stug. Deze van de shadow is daarentegen super soepel.

Als iemand mij kan laten weten waar ik vergelijkbare kan vinden dan hoor ik dat graag.

2 likes

Ik bedoelde cordura als standaard (ipv andere materialen) maar begrijp wat je bedoelt. Heb de versie van Zenith nog niet in het echt gezien, gevoeld dus kan niet vergelijken, ben benieuwd. Kaufmann banden kende ik vorige week ook nog niet trouwens. Zenith beschrijft het als “cordura” effect dus mogelijk is het iets anders?

1 like

Zou kunnen, het ziet er mijn inziens een stuk lekkerder uit :slight_smile:

4 likes

Ander perspectief, even tof!

20 likes

Mooi hoor, goed combi`s voor beide !

1 like

Ja het zaadje is geplant. Die shadow zit in mijn hoofd. :see_no_evil:

5 likes

Bij mij zit er voornamelijk la Chouffe in m’n hoofd…

4 likes

Verkoop die ZEP nou maar…

Lekker alles zwart in de collectie. Back to Black :slight_smile:

2 likes

Interesse?

1 like