Zenith only (Deel 1)

Die is mij veel te druk :persevere:

Die defy had wat meer relief mogen hebben op de plaat. Dit is een beetje kaal vrees ik. Maar ben benieuwd!

7 likes

26 likes

Afwerking is volgens mij echt subliem van die kast.
Wellicht bijna in de buurt van Audemars Piguet, of zit ik er dan wel naast??

Vind de skeleton op rubber ook mooi en de defy chronograph heeft iets dat geen ander “groot” horloge heeft.

Nog steeds een beauty deze vind ik:

47943f1af0608120fc5634ab04e688e6787ba7e3_1_441x499 (1)

15 likes

Gloeiende… Het is dat ik al een mooie klok met blauwe plaat heb. Anders was ik nu chagrijnig geweest… :unamused: :yum: Doe maar nog een paar foto’s!

1 like

Ik was er tijdig bij zullen we maar zeggen :grin:

Om je een beetje gerust te stellen, ik had het horloge ook al gezien voordat jij hem hier hebt geplaatst.

Foto’s volgen nog (eerst eens uitrusten van 2 x 230 km).

3 likes

Nice!!!

Dan zou ik hem echt eens naast een AP moeten leggen maar horloge is echt top. Superlicht en de sunburst dial is ook fantastisch.

Heerlijk die oudjes!

5 likes

Ik heb het hier al eens gezegd maar dat horloge blijft door mijn hoofd spoken. Op titanium bracelet. So comfortabel en cool!

Toch eens rondkijken tegen volgend jaar. (Eerst verhuizen en wat financiën op orde krijgen terug) :smiley:

Haha inderdaad! Ik bedoel daarmee dat ik hem véél unieker vind dat een Hublot of een ander groot sporthorloge van 44mm en meer. Ik ben benieuwd! Kopen kopen kopen kopen! (zodat wij ervan kunnen genieten) :smiley:

Gewoon schitterend…………

1 like

27 likes

:ok_hand: schitterend!

1 like

Mooi hoor, ik vind de skeleton trouwens ook super.

1 like

Prachtig! Een meer dan volwaardig alternatief voor mijn Aqua Terra (en past mooi in de doos naast de Zenith Elite Classic Chronomaster El Primero).

1 like

Ik heb dit horloge liggend in een vitrine vorig jaar in CH langdurig bekeken en was sprakeloos…

Ik denk dat ze nu nog bezig zijn om het kwijl weg te poetsen…

Het is dat ik al een YM met blauwe plaat heb want anders…

Klopt, lag er toen ook daar maar is idd aan de drukke kant…

2 likes

Druk is hij wel maar op de een of andere manier spreekt het me zeer aan. Over een tijdje maar eens een keer gaan passen.

3 likes