Zenith only (Deel 1)

Ja dat is toch al een behoorlijk stukje afgeschreven.
Gewoon doen dan toch? Mocht je hem kwijt willen en er gaat een keer 500 of 1000 euro achteraan lijkt me dat ook geen punt. Heb je hem toch gehad?

Met 3 weken is dat 'n dure hobby.

Ik vind dat er overdreven wordt over afschrijving. Als jij het ervoor over hebt, is er vast ook iemand anders die m voor nét iets minder wil overnemen.

Een paar 100 euro is zo spannend niet. En anders heb je nog altijd fatsoenlijke huisdealers die n prima inruilbod doen.

1 like

Ook al een paar keer na gekeken, erg elegant!
Voor een flipperaar niet de meest gunstige keuze.

1 like

Hoe weet je wat ik betaald heb? :wink: :wink:

1 like

Niet, want je heb 'm niet gekocht.

Jij snapt hem. :wink:

En anders zoiets van 4.500?! :smile:

Er staat er ook eentje in Italië voor 4350. Goedkoper (minder duur) is er niet op titanium band. Op leer kom je bij om en nabij 3300 terecht.

Blauw rubber?

Ja ook zo rond de 3300. Ik zou altijd op de titanium band kopen. Hetzelfde verhaal als een BB58 op leer of nato kopen. Die raak je gewoon lastiger weer kwijt. Daarnaast is de Defy helemaal af met die geïntegreerde band. :ok_hand:

Prijs op leer is wel een stuk gunstiger.
Later los een Andere band er bij kopen?

Ik denk dat die titanium band los kopen er lastig zou worden… Een DJ moet je eigenlijk ook altijd op staal kopen… Los zijn die banden vaak prijziger.

Supermooi horloge, die band en hoekige scherpe vormen prachtig :heart_eyes:
De prijs die jij noemt is zeer schappelijk

1 like

Waar vind je deze op rubber voor 3300? Congrats met de GS, ook erg mooi!

1 like

Dankjewel! :blush:

2 likes

Of koop een oudje.

9 likes

Fantastisch trio zo met die minimale verschilletjes :hugs:

1 like

Vergeten jullie de invoerrechten niet mee te tellen? Reken op minimaal 20 - 25% dacht ik.

Zou even op Baselworld wachten.

Nieuwe Defy is al aangekondigd voor vrouwen met quickrelease system op de bracelet + uitgevoerd in staal ipv titanium

Zenith Chronomaster Triple Calendar Moonphase

15 likes