Zenith only (Deel 1)

Voor mij zeker de mooiste chrono

14 likes

Nou dan gooi ik er ook een ep tegenaan!

Wat een enorme prijsstijging btw. :upside_down_face:

14 likes

idioterie :smile:

2 likes

Dit blijft toch ook wel één van mijn favorieten

18 likes

4 likes

Weet iemand wat de reden vd prijsstijging is? Over het algemeen kan je juist flinke korting krijgen op zenith omdat ze lang bij d er juwelier blijven liggen. Dan zou je ervan uit mogen gaan dat de vraag niet zo hoog is dat een prijsverhoging de juiste stap is. Of zijn ze van plan het aantal oplages te limiteren oid?

Terechte vragen @Klokjebruier . Maar puur op list price zitten de meeste concurrenten voor een echte in house chrono op vergelijkbare prijzen. Voorbeelden:
IWC Portugieser (nieuwe serie) zit op 7.900,-
Omega Speedmaster 1957 co-axial (leer) op 7.600,-

Op al die merken zijn leuke kortingen mogelijk. Zal op Zenith ook wel zo blijven.

2 likes

15 likes

Waaraan denk je dan bij een leuke korting? Is dan 10, 15% of Is jouw ervaring dat er gemiddeld toch meer te bekomen is?

Hangt van het model af en je eventuele relatie met de verkoper. Ik zou kijken op Chrono24, Europese Unie, groene stipje (beschikbaar). En dan Of online kopen Of accepteren dat een dealer ook wat extra wil verdienen voor zijn winkelpand en personeel. En altijd langsgaan, niet bellen.

3 likes

14 likes

Zou dit echt zijn of leuk in mekaar geknutseld?

1 like

Top combi! En werkt aanstekelijk :see_no_evil:

12 likes

Wat is het ook een knapperd he

1 like

6 likes

10 likes

Dit lelijke ding gescoord :heart_eyes:

21 likes

Mooi fout; niet mijn stijl, maar zeker een stijl. :wink:

Het is er iig wel het weer voor, veel draagplezier!

1 like

Dankje. Is intussen mijn achtste defy dus de verzameling is bijna compleet

6 likes

Jeetje, ik wist dat je er meerdere had, maar niet al zoveel; gaaf.

Zou je een keer een overzicht willen posten inclusief de verschillen. Zou erg interessant zijn en leuk!

1 like