Zenith only (Deel 1)

:pray:t3::pray:t3::pray:t3: :grinning:

Dat is deze inderdaad :ok_hand: Leuke deal kunnen doen met @SuperC :+1:

5 likes

Alleen effe ‘fatsoenlijke’ foto’s knippen. :grin::+1:

2 likes

In dit topic ben ik nog geen Zenith Bulldozer tegengekomen.
Ik laat hier dan ook mijn bulldozer zien

Hand winder met een roomwitte wijzerplaat.
Op een stalen band en met een zwart leren band, en het draagt fijn op leer maar ook op staal.
Nimmer gedragen, jammer voor een dergelijk mooi horloge uit een manufactuur met een fabelachtige kwaliteit.

Maar ja, je kan niet alle horloges om de pols blijven hangen.
Meestal draag ik JLC oudjes, past bij mijn leeftijd nietwaar? Ik denk er dan ook over om dit in top conditie verkerende exemplaar maar eens aan een echte Zenith liefhebber over te doen.


8 likes

23 likes

Prachtige aanwinst, ik heb hem onlangs gepast maar nog niet helemaal overtuigd van het blauw, draagt heel fijn door het titanium en een super mooi uurwerk met silicum. heel veel kwaliteit :clap:

2 likes

Dank je… hij is inderdaad prachtig. Ik heb hem al een tijdje op de radar maar deze week de knoop eindelijk doorgehakt :smiley::+1:

1 like

Geïnspireerd door @Erik11. Beter goed gejat dan slecht bedacht :grinning_face_with_smiling_eyes:. Een tropic bandje voor de ZEP:

26 likes

Zo komt de zep tenminste tot z’n recht in de zomer :slight_smile:

Prettig bandje hé

1 like

Mijn zomer keuze is NASA velcro strap van GGB voor al mijn horloges dus ook mijn ZEP.

4 likes

Ah! Goede combo hoor! :beers:

17 likes

Tjee mannen! Mannen ik wil niet lullig zijn, maar dat soort bandjes op zo’n horloge, echt?
Dat ziet voor mij uit als stalen velgen met winterbanden op een Ferrari :flushed::confused::face_vomiting:

1 like

En wat is mis met Ferrari’s met winterbanden?!

Mijn buurman heeft dat gewoon. Anders kun je helemaal niks op een winterdag met zo een auto.

Zo’n ding laat een normaal mens de winterstalling in de winter :sweat_smile:

Oja Zenith :heart_eyes:

22 likes

Hij is niet normaal.

1 like

Zo blij met de zojuist ontvangen struisvogel strap van Aaron bespoke.

8 likes

Plaatje van gister maar vind m zo geslaagd dat ik m gewoon nog een keer post :upside_down_face:

21 likes

Schattig kleurtje :+1: Van je grote vrienden van Veblenist?

Jaren ‘60, NOS gekocht. Hier kan ik echt van genieten! :heart_eyes:

9 likes

6 likes