Zenith only (Deel 1)

Blijft een lekker klokje. :slight_smile:

20 likes

Die is inderdaad erg mooi, wat mij betreft de mooiste uitvoering die ik tot nu toe heb gezien. Geen datum, mooie kleurstelling, zelfs de pusher mooi gematteerd.
Ik reageerde onlangs nog op een post van jou:

Lol,… nog maar een foto dan maar:

13 likes

Ik hoop dat ze deze in de toekomst uitbrengen in staal met een zwarte plaat :star_struck:

1 like

Titanium heel mooi, alsook de blauwe croco/rubber :ok_hand:
Wel een mooie maat die 41mm

Brushed is Beautiful…:hugs:

1 like

Hi,

Sorry, zie nu pas je vraag - omdat er niet echt sprake is van lugs zou ik de L2L max 5 mm groter dan de kast diameter willen noemen - je komt dan op 46mm

Groet, Vincent

1 like

Eerder vandaag

14 likes

prachtig :+1: en hoe moet je nu het type onderscheiden dat de correcte overlap heeft van de minuten over de uren subdial ?? Ander ref nr ??

Dat zou wel zo zijn denk ik ja

Dat is niet zo helaas. En daarom verwarrend.

1 like

Bouwjaar?

Dacht gewoon een config dingetje.

Ja, dat dus. Ze hebben het wel hersteld maar hetzelfde ref nr gehouden. Het is een fout in de wijzerplaat lay out die er ergens is ingeslopen, voor de leesbaarheid is het beter om de minuten duidelijk te hebben i.p.v. de uren, zoals het ook ooit was bij het origineel.

1 like

Deze wil je.

image

En niet deze.

9 likes

Correct :star_struck::hugs:

1 like

Nee deze wil je. Big eye en geen lappen tekst.

4 likes
2 likes

Precies. Big eye en geen lappen… :sunglasses:

2 likes

Neeee, geen nieuwe foto nodig!!

2 likes

Deze juist, ik vind de verhouding veel beter kloppen. Helaas staat er hier 36000vph ipv El Primero (in chique lettertype) en automatic… Ik vind de andere te kaal juist. Maargoed, mooi dat meningen verschillen.

1 like