Zenith only (Deel 1)

Altijd leuk een GTG, maar ook zeer gevaarlijk. Enfin, goed dat er weer eentje terug komt! :+1:

1 like

Haha. Terugkomen weet ik nog niet. Maar er een nachtje overslapen kan geen kwaad :grin:

1 like

Die stond op MP toch?
Zag hem ook staan.
Heb jij hem overgenomen.

1 like

Nee, deze komt uit DE. Kom niet op marktplaats.

1 like

Ach so. :upside_down_face:

Maar hij is helaas niet goed en moet terug?

1 like

Berlijn toevallig? Toko met veel roze?

Yep, is al terug!
Zoek al een tijdje naar een dergelijk model. Deze zag er oo de foto’s prima uit. Enkel paar deuken in de onderste lugs, dus dat werd hem niet.

[intermezzo]
Ik tik dit bericht en er wordt me iets tussendoor gevraagd. De telefoon luisterde mee en heeft het even netjes genoteerd! :crazy_face:

fucking slap in the face base to you how Malone sucking walk as a mother fucking cold sore supermarket Macdonald seem to have the meeting and then come to you after bye I’m going wrong I may need to use a dinner tonight is it yeah night oh fuck earth

Echt,… wat denkt die telefoon allemaal?

[/intermezzo]

Enfin, je zag het meteen en met name door het licht. Verder geen probleem en netjes terug genomen. Kom er vast nog wel een keer eentje tegen in een echt goede staat.

Vermoed dat mijn telefoon ja zou zeggen, maar nee. :wink:

1 like

Hmm. Ik heb slechte ervaringen met 1 bepaalde ‘high-end’ vintage dealer daar zo.

Horloges “geserviced” die issues hadden. Die heeft regelmatig dit soort stukken.

Sorry maar dit gaat zelfs voor het café te ver. :joy:
Gekke telefoon.

Dat is netjes!
Succes met de zoektocht :+1:

Echt absurd dit,… gewoon echt een normaal gesprek gevoerd in het Nederlands. Dit zou toch niet moeten kunnen.

Ook weer meegemaakt,… terug on-topic, inderdaad netjes opgelost, maar toch ook ergens het gevoel dat het wel even geprobeerd werd. Gebeurt om de zoveel tijd weleens en over het algemeen komt het altijd wel goed.

1 like

Waar had je dit witte lederen bandje besteld, weet je dat nog?

Met wie zat jij aan de telefoon?

1 like

Niemand, was echt dat bericht aan het typen en werd me iets gevraagd. Ik wil verder typen en deze tekst stond er,…

Voordeel van de twijfel dan😇

1 like

Ik heb hier veel te lang buitenspel gestaan. Een Zenith hoort gewoon in mijn collectie vind ik.

Gelukkig weer terug nu:

32 likes

Vond deze post toch ook wel lang duren, twijfelde je of het wel mocht? :wink:

Erg mooi en welkom terug. :blush:

Wel nog even de mooie bruine band of (andere donkerbruine) monteren.

1 like

Van harte! The flyback :grin:

1 like

Vet! Geniet ervan

1 like

Behalve dan dat het geen Flyback is :crazy_face:

3 likes

Tsja.
Thuis werd de originele zwarte toch als mooiste aangemerkt. Maakt het geheel wat rustiger.
Maar bruin is ook mooi. Groen ook trouwens. En blauw…

De vouwsluiting (vlinder) heb ik even weggelegd. Ik word nooit vrienden met die dingen.

1 like