Zenith only (Deel 1)

Bandje komt volgens mij idd precies overeen met het blauw van de subdial. Op de foto iig een top-combinatie. Dat is eigenlijk meestal wel met jouw foto’s/combinaties.

@Brick
Heb afgelopen week een stalen band besteld. Ze moesten even nakijken welke zou passen. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Wil hem uiteraard wel nog even matteren, moet enkel even kijken voor dezelfde ‘brush’ zoals de kast.

4 likes

De dag is aangebroken. Ik mag nu ook posten in dit topic…


(crosspost foto)

15 likes

Ga je hem ook op leer proberen?

Zeker! Hoewel ik blij ben met de stalen band waar hij op kwam moet ik zeggen dat ik deze wat te ‘stoer’ vind voor dit model. Zie mooie voorbeelden op zwart leer.

2 likes

Staal erbij is top. Maar op leer wordt het weer een heel ander horloge. Zwart croco, beetje vintage print, is fantastisch.

1 like

De tipo-2 op een grijze band:

14 likes

Echt een prachtig horloge!

1 like

Zep. 1969 op blauwe nubuck.

28 likes

Dit vind ik erg chique

2 likes

Erg mooi!

1 like

Idem voor de zep!

1 like

Nog maar even wat beweging hier. Dat is er hier te weinig voor zo’n fantastisch merk…

17 likes

Ik mag ook mee doen hier :sunglasses:

30 likes

Dat mag je! Nondeju, mooi. Goede band ook.

1 like

Heel fraai! Geniet ervan!

1 like

Morgen deze…

en deze…

proberen.

Ik hoop echt op een duidelijke klik voor 1 vd 2

14 likes

Voor mij te druk, maar kastvorm is prachtig.

1 like

Het is eens iets anders. Denk dat het een perfecte aanvulling is bij mijn Detejust en Sub. Voorlopig wint de ceramic het . Ben echt benieuwd

3 likes

Deze is ook schitterend. Je hebt een hele mooie gevonden. Zoals @tompj ook al aangaf, schitterend combinatie!

Geniet er van en zie graag meer foto’s.

2 likes

Late reactie, maar de lug to lug is 44,8mm, wat echt klein is voor een 41mm diameter horloge. Super draagbaar voor velen lijkt me.

Edit: 45,2 zie ik nu.

1 like