Zenith only (Deel 1)

Tof hoor!

:heart_eyes:

De stalen om gehad en zou die verkiezen boven de keramische variant.
Veel plezier met passen en benieuwd of er een echte winnaar zal zijn.

1 like

weet iemand of ze de normale El Primero nog verkopen bij S&C? Zit op de site te zoeken maar kan deze niet vinden.

Zou hem graag nog eens een keer passen.

Waarom niet, is toch nog gewoon leverbaar?

1 like

Hou op Lucas… zenith is echt jouw merk niet. Kwaliteit is zo slecht. :see_no_evil::smile:

:beers:

3 likes

Van harte proficiat!

Nu nog op staal zetten :laughing:

:beers:

12 likes

Ik wil gewoon iets nieuws :sob::sob::sob:

3 weken mijn Horloge bij Schaap is echt killing…

1 like

Ah leuk! Maar pas op. De Zep is verslavend.

Begint leuk. Dan weer niet en dan weer wel enz.

Je kan online die nieuwe met die blauwe subdials bestellen. Via de Duitse website.
Zo gaaf👌 Vooral die kast is veel mooier dan de normale Zep.

:beers:

1 like

Ik ben gewoon redelijk zoekende en wil alles wel een keer geprobeerd hebben.

De Zep is redelijk waardevast en toch wel redelijk uniek door de dial kleuren combo.

Heb hem eenmaal gepast en was toen niet helemaal onder de indruk maar dat kan ook echt 100% aan mij liggen.

Alleen 3 weken geen horloge niks hebben is niks voor mij, zeker als je bedenkt dat dat 3x zo lang is dan de tijd met de sea dweller haha

1 like

Dan gewoon bestellen! :ok_hand:

1 like

Dan liever via HF :joy:

Ik hoop dat 1 vd 2 me totaal niets doet. Anders wordt het moeilijk. De ceramische is eens iets totaal anders, maar wil ik 6-7k geven voor ‘even iets anders’. Aan de andere kant is de stalen een krassenmagneet denk ik.

Heel tof

5 likes

Voila… beslissing genomen.

En tot we thuis zijn mag mijn vriendin de sub rocken

Vind de sub op een vrouw strangly sexy…

23 likes

Gaaf… :ok_hand::smiley::+1:

1 like

Waar heb je kunnen passen? Zenith is vrij lastig te vinden vind ik. Of in ieder geval wel als je meer dan 2 a 3 verschillende wil passen.

Juwelier colman in antwerpen. Super service! Misverstand vorige week waarbij bleek dat ze deze niet in stock hadden ik tevergeefs na een telefoontje naar daar gereden was, maar ze bestelden beide modellen bij zenith zonder verplichting van mijn kant om 1 vd 2 te kopen. Passen, betalen en genieten. Mij zien ze bij S&C niet meer

1 like

Haha had Colman inderdaad al gezien online, leek me aleen goede optie. Goed om te horen dat je ervaring prettig is. Hoe heb je contact met ze gekregen? Op mijn mails reageren ze vooralsnog niet. Wil de 38mm chronomaster daar een keer gaan passen, weet je toevallig of ze die op voorraad hebben?

1 like

Gewoon even telefoneren. De chronomaster zag ik niet in de vitrine liggen. Dus wsl niet in stock maar ik kreeg de indruk dat ze voor een echt geïnteresseerde koper wel iets kunnen doen. Als ze nog open waren ging ik het even voor je vragen. Ben op 200m daar vandaan van een terrasje aan het genieten.

1 like