Te koop
Merk en model:
Diameter: 36mm excl kroon en crownguard (lunette is 36 mm in diameter)
Leeftijd:± 1985
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen tussen Antwerpen en Mechelen - horloge goedkeuren en meenemen
Conditie (krassen, werking etc): voor zijn leeftijd zeer mooi - zie foto’s, geen rek op de band. zeer confortabele band en omdat ze zo plat is, valt ze geweldig om de pols
Soort uurwerk en kaliber: Zenith cl 49.2 = ETA 2892-2 elaboré - goed en goedkoop in onderhoud/onderdelen
Vraagprijs: 950 EUR afgehaald
Zeer plat horloge - minder dan 9mm dik - schuift vlotjes onder een hemdsmouw
originele Zenith schroefkroon, éénrichtings duikbezel met click
heb zelf geen kleine pols en nog verschillende gaatjes en nog extra schakels over
Werking: goede gangreserve + goede rate (zie foto timegrapher) - horloge heeft voor ik het kocht een service gekregen bij een Brusselse vintage dealer - nadien sporadisch gedragen
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).