Zeno watch basel

Beste forumleden,

Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een ZENO WATCH BASEL SUPER BIG STAR OVERSIZED WINDER.
Doorsnee 0.55 mm. Hij is zwart van kleur.
Ben zelf meer van het merk Omega, maar vond dit een leuk uitstapje.
Wie kent dit merk nog meer en heeft er ervaring mee. Die van mij heeft al een reparatie achter de rug omdat de datum bleef hangen.
Helaas heb ik even geen foto, maar Zeno Watches heeft een leuke website. Daar staan ze op.

Tsja, op zo’n oproep MOET ik wel reageren…
Zeno is in mijn ogen zwaar ondergewaardeerd en toch eigenlijk weer niet (wat wil ik nu eigenlijk). Enerzijds is het absoluut geen geld voor zulke enorme (mooie) klokken, anderzijds kan het qua afwerking wel iets beter om met de échte grote jongens te kunnen concurreren.
Heb zelf een paar (aardige?) Zeno’s.
Een 1555 jumbo (ltd)

Een 8554S (ltd)

Een 47mm Beobachtungsuhr (ltd) met een Felsa automaat

Een 47mm Pilot Oversized

Een Magellano handopwinder (geen foto) en een EA-02SV

Wat ik in de loop van de jaren mijn vrouw en ouders heb aangesmeerd zal ik verder niet noemen…
Heerlijk zeg, al die foto’s (als ze het doen).
Greetz,
Jur

Een Zeno Super Big Star Oversized met een diameter van 0.55mm… :sunglasses:

Ik heb zelf ook een aantal Zeno’s. Maar ik betrap me erop dat ik ze bijna niet meer draag. Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Probleem vind ik alleen dat Zeno onderdelen levert aan wie er maar voor wil betalen. Wat je dus vaak ziet is dezelfde horloges met alleen een andere naam.

dat zijn een hoop grote klokken bij elkaar… op 1 na dan :wink:
die onderste is een aparte … wel leuk een keer voorbij te zien komen…

Ik heb geen ervaring met Zeno, maar ik vind wel dat ze een paar leuke modellen hebben. Misschien bezwijk ik toch ook nog wel een keer voor de verleiding…

Was de eerste limited hier!

Niels

Gut ja, da’s waar ook!!
Welk nummer heb jij? En heb je nog een fotootje?
Jur