Zeven redenen waarom ik geen Rolex koop.

Interessant stukje over Rolex horloges wat ik tegen kwam in de Gentleman’s Gazette. Geschreven door de eigenaar Sven Raphael Schneider.

https://www.gentlemansgazette.com/7-reasons-id-never-buy-a-rolex/?utm_campaign=7%20Reasons%20I%27d%20Never%20Buy%20a%20Rolex%20%28and%201%20That%20I%20Might%29%20-%20Watch%20Buying%20Advice%20for%20Gentlemen%20%282019-09-13%29&utm_content=Mnd24W&utm_medium=campaign-email&utm_source=Email%20-%20Newsletter%20as%20we%20send%20them%2C%20instantly&utm_term=existing-list&_ke=eyJrbF9lbWFpbCI6ICJtYXJnby5odWZrZW5zQGdtYWlsLmNvbSIsICJrbF9jb21wYW55X2lkIjogIkxSZm00TSJ9

10 likes

Zeer interessant, bedankt voor het delen!!

2 likes

Bij de eerste zin haak ik al af. Je betaalt ook voor de branding no shit Sherlock…

6 likes

Haha wat een bullshit. Zogenaamde argumenten die men verzint om om te kunnen gaan met het feit dat een Rolex niet binnen hun handbereik ligt. Wat kopen ze dan wel? Een hommage :sweat_smile:.

Natuurlijk wil je dit:

:sunglasses::+1:

39 likes

Ik wil dat niet hoor :wink:

46 likes

Ja precies, gelukkig betaal je dat bij alle andere Zwitserse merken niet, dus dat scheelt.

4 likes

Nee

5 likes

Voor mij zijn gewoon de hoge prijzen en lelijkheid redenen, maar ieder zijn mening…:wink:

14 likes

o0333048010583669263
Zucht. Wéér zo’n kut topic :roll_eyes:

68 likes

Haha, er bestaat voor jou nog maar 1 merk, dat is wel duidelijk.

7 likes

Ik las niet echt zinvolle redenen er geen te kopen. Heb de filmpjes maar overgeslagen.
Kreeg eigenlijk wel zin er eens een te kopen. :wink:

2 likes

Allemaal bullshit argumenten die men ook verzint op het moment dat het over een Ferrari of een Lamborghini gaat. 350km/u topsnelheid heb je niks aan in Nederland, mag je toch nergens rijden. Erg onpraktische auto mijn Toyota Prius biedt veel meer ruimte voor veel minder de geld en is ook nog eens een stuk zuiniger. Yeah right kan genoeg argumenten noemen waarom je juist wel een Ferrari wilt. Dezelfde kul argumenten worden in dit artikel opgedreund, slecht stukje horologische journalistiek. Bah :face_vomiting:

14 likes

Het is net dat hele merkengeile aura rond jouw persoontje die me (en vele anderen) zo stoort. Je bent een vogel voor de kat voor grote bedrijven met branding. Dan valt je eigen common sense volledig weg, want het is duur en goed. Denk toch eens voor jezelf man.

En neen, het helpt echt niet door iedereen die geen Rolex wil steeds over de ‘dat is omdat je er geen kan betalen en dus ben je gewoon jaloers’ kam te scheren. Grow the fuck up.

106 likes

Ik vond het wel steekhoudende argumenten abi

7 likes

Wat een geniale acteur is dat toch! Zo heeft dit topic toch nog wat opgebracht :joy:

3 likes

Vet hè :joy::+1:

4 likes

Reden 7 ga ik niet in mee, maar 1 tot en met 6… allemaal valide argumenten.
Mn beoogde vintage Airking gaat er trouwens toch wel eens komen, vintage is altijd een risico…

1 like

Kom, kom. Onze @rlc hoort gewoon bij de bovenste 3% van de samenleving en houdt er dito financiële mogelijkheden en dientengevolge deze horlogevoorkeuren op na. Da’s toch niet erg? Zou jij in een Nissan Note gaan rijden als je je een 7-serie kon veroorloven?

Don’t hate him for being one of the lucky few. :kissing_heart:

15 likes

No country for old man echt waanzinnig stukje acteer werk.

4 likes

Daar gaan we weer :joy:

2 likes