ZGAN Vostok Generalski '93 Full set

Hierbij komt mijn Vostok Komandirskie uit 1993 te koop. Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht alszijnde NOS met afgiftebewijs van de fabriek in Christopol en doosje (zoals op de een na laatste foto). Sindsdien heb ik hem zelden gedragen en kan ik dan ook geen gebruikerssporen ontdekken. Het kan echter wel zijn dat hier en daar een plekje te vinden is omwille van transport, leeftijd etc.

De Vostok is 39mm in diameter en heeft een aparte kastvorm, wat hem heel leuk maakt om te zien. Het 2414a uurwerk loopt naar mijn ervaring goed. De bezel draait soepel en de datum verzet resoluut rond 5 voor 12. Zoals gezegd komt hij als full set met afgiftebewijs, tag en doosje. Op het afgiftebewijs staat aardig wat info waaronder de afgiftedatum en een korte handleiding. Ik heb dit vertaald met de Google Translate app. Het bandje dat ik op de foto’s gebruik is geen onderdeel van de verkoop. Je krijgt hem dus zoals op de een na laatste foto afgebeeld.

Mijn vraagprijs is 120 euro. Ophalen kan in Apeldoorn of hij kan verzonden worden.

Hieronder volgen de foto’s. Bij vragen/opmerkingen zie ik graag een berichtje tegemoet :slight_smile:

3 likes

Ik besef me net pas dat in de titel Komandirskie staat, maar het is een Generalski! Ik kan het zelf niet meer aanpassen. Admin?

Up voor deze zo goed als nieuwe Generalski! Nu voor 110 euro :slight_smile:

Goed dan. 100€ en je krijgt de band op de foto’s erbij? Klinkt goed toch?

Up! Sta open voor een bod😎

Up. Doe eens een vies smerig, ranzig bod!

1 like

Up! 90 euro en raad eens? Doe ik ook nog eens de verzending erbij (in brievenbuspakje)

Up! Bieden mag nog altijd! Hij loopt ongeveer +30s/d,kan afgesteld worden als je dat nodig vind.

Verbazingwekkend weinig interesse…komt toch niet door Oekraïne? De fabriek in Christopol heeft daar niks mee te maken natuurlijk :slight_smile:

80 euro incl brievenbuspakje dan maar!

Up! Is er nog!

Up! 85 euro incl. brievenbuspakje. Geen ruil/inruil :slight_smile:

Up!

Up!

Up! 80 euro incl. brievenbuspakje!

Still here, verbazingwekkend genoeg…

Up, prijs blijft hetzelfde. Als hij bij de volgende up niet verkocht is ga ik hem zelf dragen :wink:

1 like