ZGAN: Zenith El Primero Chronomaster ‘Manufacture Edition’

In mijn drang de ‘collectie’ terug te brengen gaat ook deze prachtige ZEP Manufacture in de verkoop. Wat mij betreft de allermooiste El Primero!

Meer achtergrond hier: https://www.zenith-watches.com/int/product/chronomaster-revival-a386-manufacture-edition-03-z386-400-60-c843

en hier: https://www.hodinkee.com/articles/zenith-chronomaster-revival-manufacture-edition-introducing

In de set inbegrepen is een uitnodiging voor 2 personen voor ontvangst in de Zenith fabriek (oorspronkelijk was het horloge alleen daar af te halen, Covid gooide alleen roet in het eten).

Merk en model: Zenith Chronomaster revival A386 manufacture edition
Diameter: 38mm
Leeftijd: 02/2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/23. Gekocht van de eerste eigenaar hier op HF.
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig, volledige set. Blauw lederen band ongedragen.
Verzenden of afgehaald: in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): perfecte staat, als nieuw, 99/100. De originele band is nooit gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: el primero
Prijs: €8000,- (nieuwprijs is €9200, maar volgens de website niet meer te krijgen - ‘rupture de stock’). Liever geen inruil, als het dan toch moet een mint Cartier Santos medium. Voor de hele snelle beslisser komt er naar keuze de lichtblauwe of bruine Molequin strap (short!) bij.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

60 likes

Niet zomaar een ZEP!

12 likes

Weekend up voor deze prachtige Zenith!

4 likes

Ha die liefhebbers van mooie spulletjes. Het is raar maar waar maar de mooiste El Primero is er nog. Doe een bod en wellicht breng je daar verandering in :sunglasses:

2 likes

Hoppa!

18 likes

Deze mag nog even omhoog. Andere inruil is bespreekbaar, wel iets courants tegen normale prijzen svp want ik wil juist minder minder minder!

2 likes

En nogmaals omhoog!

2 likes

image

Ik vind het lang duren allemaal hoor.

1 like

Smerig bod doen?

1 like

Plaatje toch? Molequin bandjes krijg je er bij.

8 likes

Gereserveerd!

8 likes

En toch weer beschikbaar… De prijs gaat naar 7500,- trouwens.

4 likes

Upje maar weer eens! Sta open voor inruil trouwens.