Zone-watch.com

Iemand met deze Britse site? Ik zie hier een aantal zeer gunstig geprijsde rolexjes staan, en ik denk dat ik me er een aantal ga aanschaffen als hier goede ervaringen over zijn :slight_smile:

Alvast bedankt!

Gr.
Tim

Ik ben geen kenner of expert, maar vind ze niet echt ‘gunstig geprijsd’. Ik zou zelf liever bij een van de NL webstores kopen waar je ze kan zien, voelen en passen. Én waar je zeker weet dat wat je koopt ook echt zuiver is, zie voor adresssen Rolexforum.

http://www.rolexforum.nl/topiclist.php?forum=18

Naja ik vind 1200 pond voor een “mint condition” Rolex GMT uit 2006 toch best wel een redelijk koopje :wink:

Ze staan geregistreerd op het adres van een grote rolex dealer in londen, alleen de telefoonnummers komen niet overeen, vandaar mijn wantrouwen. Ik zal zo eens naar die rolex winkel bellen.

ehh, een Rolex Explorer II uit 2006 compleet voor 900 Pond. Dat kan niet. In Nederland moet je dan gauw aan EUR 3.250 denken.

dat bedoel ik dus :), vandaar de check, omdat ze wel staan geregistreerd op het adres van een grote juwelier in londen

Ik zou het niet doen als het te mooi is om waar te zijn is het meestal oplichterij. Stel deze vraag maar eens op het rolexforum.

Ik ben geen Rolex-kenner, maar een dergelijk prijsverschil vind ik toch wel verdacht. Dit zou ik inderdaad eerst even rustig bekijken voordat je er geld in gaat stoppen.

Het lijkt me te mooi om waar te zijn.