Zwarte canvas band 20mm

Wie o wie heeft er nog een z.g.a.n. 20mm zwarte canvas band (2 delige) liggen? Liefst met matte hardware. Óf weet je een band online te koop “veur weinig”… Mag ook.

Geen peperdure voorstellen a.u.b. komt op een ‘budget’ citizen en de band hoeft niet duurder te zijn dan het horloge :rofl:

Alvast bedankt :+1:

Barton banden :ok_hand:t3:

1 like

Thanks :+1: echter, sorry niet vooraf aangegeven, misschien wat mooier als de band iets tapered (van 20 naar 18mm bijvoorbeeld). En dat verstevigend stiksel rond de gaatjes niet zo fraai :sweat_smile:

1 like

Je kan helemaal niet rechtstreeks bij eulit kopen, kom ik nu achter :sweat_smile: even verder zoeken dan maar…

Iemand nog een gouden tip?

2 likes

Ik ga even kijken voor je!

1 like

Topper :+1:

1 like

Dit is geen Canvas maar Sailcloth. Heeft een beetje dezelfde look en feel. Ik heb deze band ook in het zwart en donker grijs, maar na het monteren van de groene had ik niet de behoefte nog om de andere voor nu erop te zetten.

Weet ik Ralph, ik heb je gisteren nog een bericht gestuurd hierover :wink:

Maar het enige verschil met de niet-premium WB is dat leren stukje aan de overkant tbv verstevigen gaatjes?

1 like

Klopt. Maar ik zou wel voor de Premium gaan met dat lapje leer. Ik las namelijk verschillende berichten dat ze met de oude versie zonder lampje problemen / klachten hadden van snelle slijtage. Bij de zwarte is het leer in dezelfde kleur dus valt het minder op. Persoonlijk vind ik het wel tof zeker bij de Hamilton omdat de originele Hamilton nato hetzelfde heeft.

1 like

Ik heb ook veel sailcloth liggen
Is dat een non go?
Vanavond weer even op locatie 2 kijken :muscle::hugs:

Jawel hoor, sailcloth ook dikke prima :+1:

1 like

Geslaagd, dankzij forumlid sisinnio :ok_hand:

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.