Zwemmen met mn rolex GMT master uit 2018 moet ik ergens op letten met zout of iets anders

Voordat je ermee gaat zwemmen, even laten testen… zou zonde zijn als hij verzuipt!

Daarna gewoon lekker mee gaan zwemmen!

Na het zwemmen even het zoute water onder de kraan afspoelen. Werd al gezegd, bezel ook even draaien dat al het zoute water weg is!

:+1:t3:

Kom op jongens, het is een toolwatch. Dat ding is gemaakt om mee op avontuur te gaan. Er zijn miljoenen geïnvesteerd in alle research en ontwikkeling om dat horloge bestand te krijgen tegen water, weersinvloeden etc.

Komt op mij over als "ik heb een Porsche gekocht, kan ik harder dan 100 km/u rijden of zijn er dingen waar ik op moet letten?’

7 likes

Ik zou vooral bang zijn hem te verliezen in de zee… Zout spoel je er wel af.

Niet vergeten om het horloge na het zwemmen in het gras te gooien om de laatste druppeltjes te verwijderen.

2 likes

Nee, dan krijg je krassen. Vraag maar aan @RLC

Ja doei, hele caseback verwoesten zeker?

1 like

Ligt eraan waar je gaat zwemmen. Als je gaat duiken met roofvissen of haaien in de tropen zou ik geen horloge met PCL’s dragen. Die glinstering van de PCLs kan worden gezien als een vis en voor je het weet heb je je hand in een grouper of een haai zitten.

Ik zou vooral de remmen controleren :rofl:

3 likes