🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

5 likes

Voor het eerst sinds lange tijd eens geen chrono:

Past overigens goed bij de BelAir :slight_smile:

15 likes

Eigenlijk zouden we dan ook geen horloge met datum meer moeten aanschaffen. Maar ja… die zijn soms toch te leuk om te laten liggen.

Het lijkt wel lasagna met die laagjes. :yum:

1 like

Met een nieuw bandje bevalt hij me nog beter

9 likes

Ze zijn ook bijna net zo dik als een lasagna :slight_smile:

1 like

Deze gaat binnenkort toch weg denk ik

5 likes

Omega Seamaster Cosmic op z’n nieuwe Hirsch band.

6 likes

Lekker snorkelen

17 likes

Ja!

Hier vandaag helemaal tevrede na het langskomen van de postbode.
Mijn NA de Vetta:

19 likes

1950ies Breitling Worldtimer … NOS (ja echt ! … nooit gedragen … en nooit geserviced :frowning: dat eerst maar eens laten doen . 37/38mm Stainless steel ref 1260 voor de liefhebbers

26 likes

Ik heb van de week ook een nog nooit geserviced horloge gekocht. Een Connie uit 1962. 1e eigenaar had hem als vormsel cadeau gekregen en een hem paar keer gedragen en toen opgeborgen. De originele band (welke zéér teer zijn) heeft ook geen rek.

Dagje gedragen: -6 seconden. Effe aan de timegrapher gelegd: in vier posities -8, -6, +1 en -1 en een amplitude van nog steeds 235 graden. Gangreserve ook in orde.

Toch maar een beurtje, maar vond het wel opmerkelijk voor een horloge dat is ontwaakt na een winterslaap van meer dan 50 jaar.

21 likes

Dat is er een van de buitencategorie zeg, schitterend! Laat hem alsjeblieft wel servicen, ondanks de goede waarden.

1 like

De Orient World Diver vandaag,

7 likes

Beauty!:heart_eyes:

Niet weg doen😯

1 like

Nice!

6105-8110 uit 1975

14 likes

Een election vandaag.
Ik vraag me soms af of ik hier de enige ben op dit forum die vooroorlogse horloges draag.

3 likes

Ik heb het wel gedaan, maar ze zijn me gewoon te klein, ik heb een hele mooie art-deco bulova maar het staat gewoon niet helaas.