2017: welke vintage draag je vandaag?

@domega En een zenith 230s automatic ook onderweg :). Denk pak het meteen goed aan :wink:

1 like

Avondwissel naar de 6105-8110

9 likes

succes - duimen allemaal voor je denk ik!

1 like

Whoaaaa - die set is toch even iets anders dan wat er gemiddeld voorbijschuift hier!?!!

1 like

Deze vandaag

20 likes

Leuk. Ik had ooit eens verguld exemplaar, met grijze plaat en ‘gilt’ lettering. NOS met NOS grijze band.

https://www.horlogeforum.nl/t/eterna-anatomic-nos/13440

7 likes

Wel gewonnen maar ik zie nu dat ik niet met paypal kan betalen :confused:

1 like

Oei😕… overschrijven?

Jep. Is wel een verkoper die meerdere items verkocht heeft al. Dat geeft enig vertrouwen maar het blijft toch een risico… Ik had op moet letten toen ik bood…

1 like

Nog 2 automaten van de jaren 70 vandaag binnen voor heel weinig…had dat alleen al gegeven voor de 2 originele bandjes🙃… De goudkleurige heeft een bijzondere wijzerplaat maar het glaasje zal echt vervangen moeten worden, zit helemaal onder de krassen…groene is in mooie staat en weer een aparte kast😊

7 likes

Ja daar heb ik nu echt nooit last van​:thinking:…tijdens bieden iets stoms doen of vergeten te lezen​:joy::wink:

1 like

shit - kan ik je ook niet mee helpen vrees ik. Creditcard van de buurman? :sweat_smile:

Erg mooi, Tjeerd!

In het kader van het prinsengrachtconcert vandaag, een vintage seiko op een vintage gitaar :slight_smile:
Beiden uit '77 :guitar:

8 likes

Caravelle duiker uit 1976.

10 likes

Omega 2384 cal 30t2 uit 1945

14 likes

Bijna dezelfde Nils :wink:

6 likes

C&W times

11 likes

Sports op zondag…

8 likes