2017: welke vintage draag je vandaag?

Voor mij deze oude Junghans Meister vandaag, handopwinder. Ik weet niet veel van deze klok, maar ik denk eind jaren '50 of begin '60 :grimacing:

Fijne zondag nog! :slight_smile:
:thumbsup:

11 likes

Heuer pre Carrera

26 likes

14 likes

Ziet er uit als een leuke avond!

Prachtig! Absoluut jaloers!
Op nato, als dat maar goed gaat in dit topic.

Zijn inderdaad erg leuk.
Veel draagplezier!

Horloge voor morgen al uit de doos gehaald. De datum staat verkeerd, maar ik weet toch wel welke datum morgen is en bij zo’n Timex is het verzetten een heel gedraai.
Dit is eigenlijk best wel een apart horloge met zijn elektrische uurwerk met balans.
Een keer op een rommelmarkt in Eindhoven gevonden en in mint conditie

17 likes

Ha wat een gave wijzerplaat deze! Een en al jaloezie van mijn bescheiden Junghansje

7 likes

Meevallertje met de batterijwissel - de Quartz VX werkt gewoon nog perfect. Helaas geen echt bijzonder uurwerkje maar die diepgroene wijzerplaat maakt het voor mij echt één van mijn favoriete klokjes. Nu eens kijken of we hem kunnen oppeppen met wat cleanen & een passend Oriënt schakelbandje kunnen vinden, om een beetje te matchen met deze Automatic

8 likes

Ulysse Nardin met VJ22

25 likes

Hey Radek het valt me op dat vrij veel horloges van jou redialled zijn. Stoort je dat niet?

2 likes

28 likes

Foto van gisteren, maar vandaag om de pols.

11 likes

Ik doe mee met quartz maandag. Fijne combo op deze anthraciet racing strap :slight_smile:

11 likes

Vroeg model radio gestuurde eco drive. Joekel van een antenne… Jaren 90 of zo, nog nooit open geweest, doet het nog goed. Dus ook de oude accu nog.

10 likes

Ik zou graag alleen 100% origineel stuken willen verzamelen in mint condition. Maar helaas…

3 likes

Klassiekert~!

Een van mijn jongste ‘vintage’ horloges - er was op een dag niets bijzonders op de beroemde Brusselse rommelmarkt te vinden maar wel enige troost bij een aan het plein gevestigde horlogehandelaar. Het eigenzinnige design van wijzerplaat en bandsluiting sprak me genoeg aan om ook eens een nieuwe chronograaf te kopen…

3 likes

Daar zeg je wat…beads of rice zijn een perfecte match voor oude chronografen.

13 likes

Na een kort verblijf bij een vriend van me is dit tankje weer terug.

Wat draagt zo’n Gay Freres band toch lekker :slight_smile:

17 likes