2017: welke vintage draag je vandaag?

Inderdaad verbazingwekkend comfortabel, had ik niet gedacht.

1 like

BANDJES tic??? Ik had het bij mijn eerdere post met een ā€˜vintageā€™ O.D.S. chronograaf over mijn bewondering voor de (gepatenteerde) sluiting van de rubber/metalen band. Als liefhebber van vintage is er bij mij nooit veel bekendheid gegroeid met alternatieven voor gespjes of brackets, zoals de meer moderne vlindersluitingen. Deze versie kwam ik lang geleden tegen icm een caoutchouk bandje - en die vind ik nog altijd bijzonder, jullie ook?

3 likes

Erg gaaf zeg!šŸ–’

@MartijnV In de folder van 1998:

Zie de specs Ć©n die adviesprijs :open_mouth:

4 likes

Huh? Was het toch niet zijn ā€˜dingā€™?

Niet echt nee maar dat vind ik niet erg :smile::+1:

moet ook nog eens opzoek naar zoā€™n soort beads of rice. Leuke bandjes zijn dat.

1 like

19mm?

Zo ja dan heb ik misschien wel interesse :+1:

11 likes

Nee helaas.

1 like

Dankjewel! Leuk idee dat ie al 17 jaar met zijn accuutje doet. (ik hou hem ook altijd netjes in het licht)

2 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0731_zpse1i7ykde.jpg.html]

[/URL]

11 likes

Enā€¦Heb je deze van Citizen toevallig ook Martijn?

1 like

Nee helaas. Ik kon er ooit ƩƩn voor 150 euro kopen, vond ik toen vƩƩl te duur. Dikke spijt nu natuurlijk.

3 likes

Slechte kwaliteit foto helaas

6 likes

Idem hier - alleen ietsje duurder maar wel nieuw, toen heel lang (teā€¦) gewacht op de uitverkoop. Zelfde met de Citizen met rekenfunctie en toetsjes rond de wijzerplaat - ineens is iemand je toch voor :smiling_imp:

maar 't horloge is wel goed toch? :wink:

Kan niet wachten tot mijn KS eindelijk arriveert, steeds als ik jouw post zie heb ik minder geduld :smile:

De King Seiko bevalt zeker erg goed! Ik moet zeggen dat hij zo goed bevalt dat ik er aan zit te denken ook mijn Lord-Matic weg te doen. Stiekem al een beetje aan het kijken voor een tweede King Seiko :scream:

Het Seiko virus is ersntig, maar zo te horen is het King Seiko virus een echte heerserā€¦ Dat belooft niet veel goeds voor mij :fearful: