2017: welke vintage draag je vandaag?

mooie catch - doorgaan zo!

hij wordt steeds mooier lijkt het wel :yum:

1 like

Misschien isdie Luxman leuker dan die Orisā€¦ā€¦:expressionless:

1 like

Die Oris moet je inā€™t echt zien. Nooit spijt van gehad.

De Carrera vandaagšŸ‘

22 likes

En bij het snoeien in de collectie kom ik toch af en toe nog echte oude liefdes tegen tussen de rotzooi - en gewoon lopen :wink:

11 likes

:heart_eyes:

Een ochtend swap alā€¦ ! :slight_smile:
Na het polijsten natuurlijk over naar de Mido! :slight_smile:

Wederom een fijne dinsdag gewenst :slight_smile:

10 likes

Deze natuurlijk op dinsdag:

18 likes

Tradition tuesday hier

21 likes

Zeer mooie klok! :relaxed: :+1:

1 like

Voor mij al de hele dag de Seiko Pogue. Blijft een favoriet. :heart_eyes:


Deze zal binnenkort echter waarschijnlijk in de verkoop gaanā€¦ Ik heb een andere Pogue gevonden, op originele stellux band :smile: Als die goed loopt zal deze mogen gaan.

19 likes

Voor mij deze Mido Multifort Pulsometer vandaag. Nog niet Ć©cht vintage, uit 2006, maar toch gepost omdat het een heruitgave betreft van een horloge dat Mido eind jaren '30 op de markt bracht: ā€˜het doktershorlogeā€™ :relaxed:

7 likes

Koop nou gewoon een keer een mooie en hou die dan gewoon :stuck_out_tongue:

1 like

De enige vintage die ik voorlopig heb, dus de 6309-7040. Op een nieuwe canvas band. Is overigens een schaamteloze cross post. Seiko only topic heb ik ook al gespamd! :joy:

6 likes

Whatā€™s the fun in that? Haha.
Ik heb een hele mooie gehad op originele tapered oyster band, maar die had ik helaas verkocht om wat anders te kopen (weet niet eens meer watā€¦ :frowning: ) en eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar een welke net zo mooi is. Maar nu denk ik dat ik een goede heb gevonden hoor, dus dan zijn we klaarā€¦ tot ik een proof/resist wijzerplaat vind, of een speedtimerā€¦Eigenlijk ben ik nooit klaar ermee, haha.

Misschien is dat ook zelfs het leukste gedeelte in mijn ogen, Ebay afstruinen naar de juiste Pogue (of Helmet, of welk model dan ookā€¦)

1 like

Weer is wat andersā€¦

10 likes

Bulova His Highness Cal 11AC L6 uit 1956, heel eventjes maarā€¦

8 likes

Vandaag de Apex met kalender om. Morgen weer goed zetten dus.

6 likes

Avondswap naar deze kleine classic

5 likes