41 jaar sentiment!

Zit inmiddels een zwarte crocoband op.
Mijn pa helemaal blij.

3 likes

fantastisch verhaal en mooi om te zien hoe het horloge in ere hersteld is!!!

1 like

Prachtig verhaal en vakmanschap! Ik hoop dat je vader er lang plezier van heeft.

1 like

Tof verhaal en erg gaaf dat deze weer hersteld is.

1 like

@vouwfietser André hij loopt nog steeds fantastisch! Nog niet gelijk hoeven te zetten.

Gr Bram

1 like

Goed nieuws zeg dat is een mooi resultaat, hoeveel dagen al?

Ik ben nu een Longines aan het testen die doet het ook al zo goed.

1 like

Prachtig! Ik hoop dat het horloge nog vele generaties bij jullie mee aan tafel mag :ok_hand:

2 likes

Acht dagen al André
Zal vragen hoeveel hij precies afwijkt.

Bram, super.

Ik had het topic nog niet gevonden. Maar ik geloof zeker dat het een blits bezit is van je pa nu. En over een x aantal jaar de jouwe weer. Dan is die nog meer emotioneel geladen danst die nu al is. Erg gaaf.

1 like

kijk, dit soort verhalen lees ik nou graag hier, mensen die dezelfde passie delen en mekaar hierin helpen, veel draagtijd aan je pa, en later waarschijnlijk aan jou gewenst.

1 like

Hoi André even nagevraagd was geen acht dagen maar elf dagen en plus 54 sec. Lijkt me meer dan prima.

Gr Bram

1 like

leuk proces om zo te volgen met foto’s en een prachtig verhaal! die blijft lang binnen de familie, en wordt hopelijk in goede gezondheid gedragen!

1 like

Ik geloof dat ik dagelijks een broertje of zusje draag…

Mooie klok, veel draagplezier toegewenst.
Serge

2 likes

Moet er wel bij vermelden, dat de kast nieuw is en @rico1965 heeft me daarbij super geholpen!
Hij had nog lege kasten liggen en ik een “bloot” uurwerk… samengebracht tot dit resultaat…

Top!

2 likes

Het frappante is dat ik enige tijd geleden (januari 2020) een Perfecta met kaliber HB 313 hier gehad heb.
En op het moment ligt er een Reseda ook met kaliber HB 313, echter ook met een gebroken tiretteveer.
Als je zoekt op HB 313 kom je meerdere tegen met hetzelfde euvel.
Veel plezier met de Ancre.

1 like

Mooi verhaal en veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mooi hoor!

1 like

Helaas heb ik de Ancre weer terug :cry:.
Zal hem woensdag a.s. met veel trots dragen.

2 likes

Heel veel sterkte toegewenst.

1 like

Gecondoleerd en sterkte!

1 like