Cool. En dan?
Mijn zolder kunnen 30 1 persoons luchtbedden. Of 15 2 persoons, maar dat zoeken jullie maar uit
Gordon? Ben jij het?
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Je reageerde op het bericht van @malus65 dat wel alleen over mij ging. Daar verbond ik de onterechte conclusie aan dat jij het over mij had.
Dit is overigens honderd procent waar.
Dan doen we het ergens waar tapijt ligt. Of in de Supperclub, daar ligt iedereen op grote bedden.
Op zich snap ik je wel, maar toch vind ik het dramagehalte niet van de lucht. Iedereen valt over de krasjes in het deksel en ondertussen is er nog geen foto van de voorkant gepost. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Zoek maar eens op Girard Perregaux en Malus, als je drama wilt.
Heb het zelf al gedaan, als troost voor ts, onder het motto: gedeelde smart is halve smart.
Gok met name de mannen die aangeven dat je er mee moet leven en niet moet zeuren bla bla bla.
Ik zou al huilen na 12 weken wachten na je aankoop van 3500 euro… krijg je hem ook nog eens zo terug…
@RLC met een hoop dingen ben je bijzonder, maar in deze heb je volledig gelijk.
Men zal vast wel met een passende oplossing komen.
Bêêhhh, weln beetje zuur.
Schaap & Citroen, see what i did there?
Nou valt wel mee toch??
Zie edit in blur
Denk dat het een goed idee is om te vertellen wat dit met jou doet als horlogefanaat en dit ook niet verwacht bij service aan een horloge van dit kaliber/prijsklasse. Netjes en rustig blijven is het devies. Laat hun maar een passende oplossing bedenken waar jij je in kunt vinden.
Net zelf een probleem met een Samsonite laptop rugzak op deze manier opgelost. 15 maanden jong, één van de ritsen goed kapot. Heb 2 jaar beperkte garantie, ritsen vallen hier dus niet onder. Bonnetje opgezocht en dinsdagmiddag teruggegaan. Verteld dat ik dit toch niet had verwacht bij een merktas van Samsonite en
destijds juist gekozen had voor de wat duurdere Samsonite ivm intensief gebruik. Claimformuliertje aldaar door de winkelier ingevuld en rugtas door hen opgestuurd aan Samsonite. Vanmiddag kreeg ik al een telefoontje dat er een nieuwe zelfde rugtas voor mij klaar lag. Meteen even opgehaald. Bedankt voor de perfecte service!
Ik hoop van harte dat er een prima oplossing voor je prachtige Tudor komt en je hem alsnog met veel plezier lange tijd zult dragen!
In dat stadium zit ik inmiddels ook. Heb lang genoeg meegewerkt aan poor quality control van zowel Tudor als schaap citroen bij een nieuw horloge met fabrieksfout. Na 13 weken is de maat vol.
Moeten we morgen de kranten in de gaten houden ivm nog meer handgranaten aan deuren in Amsterdam?
Haha nee hoor ben een vredelievend persoon, maar ben wel pissed om de hele situatie en belabberde gang van zaken
Overigens lijkt me het verstandigste om open en rustig het gesprek in te gaan. Maar stevig in je schoenen te staan om te zorgen dat je tevreden weer vertrekt.
Zonder horloge?
Nouja eigenlijk sta je op dit punt ijzersterk. Horloge is smetteloos ingeleverd en dit is bevestigd de s@c. Ik zou gewoon aangeven dat je het horloge zoals ontvangen is niet kan accepteren. En s&c de mogelijkheid geven voor een oplossing zoals jij mag verwachten
Gewoon klagen bij Schaap en verzoeken dat de hele klok bij tudor in Zwitserland wordt beoordeeld en gerepareerd.
Ik heb ook wat akkefietjes gehad met horloges en vertrouw geen enkele importeur of horlogemaker van een juwelier. Al mijn klokken gaan terug naar Zwitserland of naar een horlogemaker die nog preciezer is dan ik ben.
Geen optie meer. Heb 13 weken lopen wachten om een beschadigd horloge terug te krijgen. De maat is vol.
Gaan ze niet aan meewerken want dit nieuwe probleem hebben ze nog niet kunnen verhelpen.