Ik zou gewoon de (zakeljke)boekhouder bellen en dan mag die het je uitleggen
Houden we het hier ook een beetje OT
Maar dat is nu, dat is niet echt een belegging. Ik ben benieuwd of die GMT hype modellen op termijn hun waarde blijven behouden of dat je beter nadat je de GMT gekocht hebt en meteen verkocht hebt voor het dubbele, 2 subs kan kopen
En de TS vermeld duidelijk Rolex in de titel… dus je kan de post zo mijden als het je geen ball watch interesseert.
Moesten ze verplichten voor invicta en voor Seiko.
Dat zeg ik
Helaas werd de goede bedoeling niet helemaal gezien en is het topic al weer verwijderd.
Wait, wut?
Edit:
Jij denkt dat ik beleg in horloges?
Ja, ik sta op de lijst voor een BLRO en/of BLNR. Means to an end, die is verkocht zijn voordat ik weer thuis ben uit Munster zodat ik het geld heb voor een Tiger Eye GMT.
Wacht.
Nog niet klaar.
Ik oordeel niet over het feit dat die jongen slim met zijn geld om wil gaan, alleen over de onwetendheid.
Nou… al langer hoor, tenzij die mensen ook even hun verbouwing, de vloer, nieuwe meubels, gordijnen en een nieuwe Opel Kadett hadden meegefinancierd op de hypotheek
De huizenmarkt in Brabant is die van Utrecht niet hè
Niet aan te komen via de Rolex winkels…
Toch wel verbazingwekkend dat zoveel Rolex topics uitwijken tot deze gesprekken🤔
Beleggen in horloges kan zeker maar het onderwerp verdient naar mijn mening geen plaats op een forum voor horloge"liefhebbers"
Stel jezelf de vraag of je datzelfde horloge ook zou kopen indien het afschrijft als bijvoorbeeld een Tag.
Die dingen moeten ook op onderhoud, kunnen beschadigingen oplopen, zijn een doelwit voor diefstal etc.
Ja, er zijn altijd uitzonderingen. Enne hoeveel AD’s ben je langs geweest?
Ja, dat wil iedereen wel weten. Ik ga het zien. Kan nu mijn gmt 2 omruilen voor een PP. maar twijfel nog wel.
AD’s komen bij Taco.
100% doen.
Twijfels omdat de PP meer een gelegenheidshorloge is in mijn collectie en de GMT is allrounder. Heb geen goede alternatief van de GMT
Welke PP?
Zat ik ook aan te denken.
Kon destijds om een of andere reden ook aan een Patek komen, maar vond hem te klein. Zeker als allrounder.
Dus ik zou het zeker niet doen.
Mwoahhh … in dit specifieke geval zal ik mijn tissot omdoen
5196