Welke horloges hebben wachtlijst?

:joy:

Heb je ook enigszins een indicatie gekregen hoelang je moet wachten? (Even puur interesse :blush:)

1 like

Half jaar tot een jaar werd ons verteld.

KWW! Dat is Twents voor kiek’n wat 't wordt. :sunglasses:

1 like

Goed geregeld! Ik ga mijn vriendin op een taalcursus sturen… :grin:

Ga je hem dragen of wegleggen?

2 likes

ā€œOndertussen in Münsterā€

6 likes

Die van mij is er in gemastered en ze geeft Duitse les. Plus ze is daar al jaren klant :sunglasses:

Nou, ik zat laatst naar die van @Schoen en @Jurk te kijken en die lompe onelegante cijfers op de insert trekken mij wel :full_moon_with_face:

Het is niet omdat ik van @taconew heb gehoord hoe belachelijk veel winst hij heeft gepakt op zijn nieuwe Batman in een paar dagen. Dat zou raar zijn…

:joy:

3 likes

Bij aankoop van een Invicta horloge krijg je een tweede Invicta horloge gratis, dus ze doen niet bepaald aan een wachtlijst :joy:

1 like

Klinkt als een afspraakje in een darkroom :grin:.

On-topic: ik heb uit de wandelgangen begrepen dat de wachtlijsten voor BAUNAT rap oplopen. Wees er snel bij!

2 likes

:point_down: :point_down:

HĆ©, ik heb niks op een GMT II tegen. Ik zou er alleen niet voor op een wachtlijst gaan staan. Ook niet om nieuw te kopen en dan boven de adviesprijs weer te verkopen.

Mijn vader zaliger zei dat altijd in plat Gronings. :slight_smile: Exact zo. Ik mis de man, maar dat terzijde.

1 like

Ik miste mijn vader gisteren ook, de hele dag lang. Ik herken dit.

Hey ho, dat heb jij mij niet zien zeggen.

Ik ga hem wel dragen hoor. Tot ik bij de auto ben.

2 likes

A great philosopher once wrote: Naughty naughty, very naughty. :wink:

Maarreh, heb je je keu al weer eens? Want die gast in Steenwijk houdt er in November mee op. :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:

1 like

Ik vind het oprecht jammer dat de meeste gelijk in de kluis ter investering verdwijnen.
Je kunt er ook gewoon van genieten, waar de horloges ook voor bedoeld zijn en alsnog een aantal jaren later weg doen met een beetje winst mocht je dat willen.

Zelf draag ik de Pepsi zo goed als dagelijks en geniet er elke dag van! Is het slecht voor de waarde? Zeer zeker. Dat is dan maar jammer.

En jullie worden bedankt! :wink: Ik heb nog nooit gehad dat er zo vaak betwijfelt werd aan de echtheid… Want niemand draagt een Pepsi toch? Die is alleen voor in de kluis. Die zie je niet in het straatbeeld. En ik weiger mij kleding er op aan te passen, lekker op mijn afgetrapte Adidasjes en T-shirt.

8 likes

Ten eerste hoort zo’n ding bij T-shirts en adidasjes, want de GMT master II heeft een zekere zero-fucks-given-nochalante-hipster-met-stiekem-goede-baan uitstraling, dus je hebt je kleding al feilloos aangepast.

Ten tweede heb ik er twee gezien in het wild. Voor je beeldvorming: Dat is er ƩƩn meer dan de hoeveelheid SKXen die ik aan een live pols heb gezien, maar zo’n 50 minder dan submariners. :slight_smile:

3 likes

Dank voor de bemoedigende woorden! :sunglasses::v:

Ps. Wat dacht je hier van! Zero Fucks! :love_you_gesture:

5 likes

Heb ik, komt goed.

Geen probleem Brokkejok :sunglasses: :champagne:

Jur Jur Jur… :man_facepalming:t2:

Het zou betekenen dat ik mijn Rolex droomtrio naast elkaar heb liggen en een 16753 voor +/- 2k heb.

Schwuuuuuunnngggg

Wacht, wacht…

Nog niet klaar…

SUPERSCHWUUNNNGGG

Hoe kun je dat nou geen genieten noemen? Damn, dat zou ultra-genieten zijn. Om je vingers bij op te peuzelen lekker-genieten.

4 likes

Ok ok. Als je die er voor inruilt dan heb je idd Schwuuuuuuung. :v:ļø

1 like

Kom kom … beetje nederigheid kan geen kwaad.
Ik ben aan het pluggen in de Antillen om op een wachtlijst te komen voor een ordinaire stalen Rolex.

1 like

Drink jij op dit tijdstip al champagne :grimacing::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Maar als je met ā€˜amice’ wordt aangesproken is dat je klasseleraar?

Nog nooit kaviaar gehad. :laughing: