Welke horloges hebben wachtlijst?

Hallo allemaal,

Ik had in een andere topic daarstraks gereageerd met een vraag. Maar helaas is die topic momenteel eruit gegooid.
Ik vroeg mijzelf af of buiten Rolex er ook wachtlijsten zijn voor andere horloges? Rolex zijn heel erg gewild en ik hoor men weleens zeggen dat ze soms een jaar of langer moeten wachten voordat ze in aanmerking komen.
Maar is dit ook zo voor andere merken?

Patek Nautilus, AP Royal pak. Etc etc

De SubDelta Quattro!

Waar blijft hij @Motormuis :wink::wink::wink::wink:

7 likes

@Chillekasper, ik zie dat je al sinds 2016 lid bent van dit forum. Heb je nou echt geen enkel idee hoe het zit met merken en wachtlijsten?
:wink:

13 likes

Helaas. Wordt 2020.

1 like

Is toch limited edition :thinking:

1 like

Kleine correctie.voor de SpeedyTuesdays zijn geen wachtlijsten want die waren binnen iets meer dan een uur uitverkocht. Alleen nadat men online besteld had is er een wachtlijst geweest voor het geval er inschrijvers zich zouden terugtrekken. Overigens net als bij veel andere merken zijn wachtlijsten voor een Omega flexibel en afhankelijk van de AD en degene voor wie het horloge bestemd is…

6 likes

Oneens. Ik denk dat 98% van de antwoorden op dit forum te vinden zijn via Google. Maar dat betekent niet dat de vraag niet gesteld mag worden. Een beetje interactie mag toch wel op een forum?

12 likes

Heb mij hier om eerlijk te zijn nog nooit in verdiept. Heb nog nooit een horloge willen kopen waar sprake van een wachtlijst. Ja ik weet dat veel Rolex sports horloges er sprake is van een wachtlijst. Met name de stalen varianten.

1 like

Yep. 2012 stuks van beide versies.

3 likes

Dat zijn niet veel

Klopt :+1:

1 like

Ik vind beppen op dit forum leuker en leerzamer dan alles op Google te moeten zoeken.

5 likes

Duurt nu niet lang meer! Ik hou de kopers via de bekende updates per mail op de hoogte.

1 like

Jip. 10+ jaar via de AD.

:see_no_evil:

Zo lang? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

… en die waren hartstikke speedy uitverkocht!

2 likes

@chillekasper waarom google je niet eerst even?

Heeft invicta een wachtlijst? Heb ik me ook nooit in verdiept eigenlijk

1 like

Binnen 1,5 uur dacht ik.