Klinkt als een afspraakje in een darkroom .
On-topic: ik heb uit de wandelgangen begrepen dat de wachtlijsten voor BAUNAT rap oplopen. Wees er snel bij!
Klinkt als een afspraakje in een darkroom .
On-topic: ik heb uit de wandelgangen begrepen dat de wachtlijsten voor BAUNAT rap oplopen. Wees er snel bij!
HĂ©, ik heb niks op een GMT II tegen. Ik zou er alleen niet voor op een wachtlijst gaan staan. Ook niet om nieuw te kopen en dan boven de adviesprijs weer te verkopen.
Mijn vader zaliger zei dat altijd in plat Gronings. Exact zo. Ik mis de man, maar dat terzijde.
Ik miste mijn vader gisteren ook, de hele dag lang. Ik herken dit.
Hey ho, dat heb jij mij niet zien zeggen.
Ik ga hem wel dragen hoor. Tot ik bij de auto ben.
A great philosopher once wrote: Naughty naughty, very naughty.
Maarreh, heb je je keu al weer eens? Want die gast in Steenwijk houdt er in November mee op.
Ik vind het oprecht jammer dat de meeste gelijk in de kluis ter investering verdwijnen.
Je kunt er ook gewoon van genieten, waar de horloges ook voor bedoeld zijn en alsnog een aantal jaren later weg doen met een beetje winst mocht je dat willen.
Zelf draag ik de Pepsi zo goed als dagelijks en geniet er elke dag van! Is het slecht voor de waarde? Zeer zeker. Dat is dan maar jammer.
En jullie worden bedankt! Ik heb nog nooit gehad dat er zo vaak betwijfelt werd aan de echtheid⊠Want niemand draagt een Pepsi toch? Die is alleen voor in de kluis. Die zie je niet in het straatbeeld. En ik weiger mij kleding er op aan te passen, lekker op mijn afgetrapte Adidasjes en T-shirt.
Ten eerste hoort zoân ding bij T-shirts en adidasjes, want de GMT master II heeft een zekere zero-fucks-given-nochalante-hipster-met-stiekem-goede-baan uitstraling, dus je hebt je kleding al feilloos aangepast.
Ten tweede heb ik er twee gezien in het wild. Voor je beeldvorming: Dat is er één meer dan de hoeveelheid SKXen die ik aan een live pols heb gezien, maar zoân 50 minder dan submariners.
Heb ik, komt goed.
Geen probleem Brokkejok
Jur Jur JurâŠ
Het zou betekenen dat ik mijn Rolex droomtrio naast elkaar heb liggen en een 16753 voor +/- 2k heb.
Schwuuuuuunnngggg
Wacht, wachtâŠ
Nog niet klaarâŠ
SUPERSCHWUUNNNGGG
Hoe kun je dat nou geen genieten noemen? Damn, dat zou ultra-genieten zijn. Om je vingers bij op te peuzelen lekker-genieten.
Ok ok. Als je die er voor inruilt dan heb je idd Schwuuuuuuung. ïž
Kom kom ⊠beetje nederigheid kan geen kwaad.
Ik ben aan het pluggen in de Antillen om op een wachtlijst te komen voor een ordinaire stalen Rolex.
Drink jij op dit tijdstip al champagne
Maar als je met âamiceâ wordt aangesproken is dat je klasseleraar?
Nog nooit kaviaar gehad.
Ik liep vroeger veel buiten op straat met mijn matties.
Wanneer je dan bij groepje A stond en wat inside information te horen kreeg hield je dat gewoon voor jezelf.
Wanneer je later bij groepje B wijs ging doen met die informatie kreeg je gewoon een klap voor je bek van A.
Dan leerde je dat soort streken wel af.
Ah joh, het is toch logisch dat die veel winst heeft gemaakt, dat hoeft geen geheim te zijn. Maar ik snap je wel, het is een beetje zoals dickpics sturen naar de baby momma van één van je vrienden.
Ik zal de volgende onder een hoedje houden David.
Nee maar toch zou ik ze wel kopen als het kon snapje
Weet ik. Maar als het echt interessant smeuĂŻg aan het worden is blijf ik even hangen .
Kan iemand even een managementsamenvatting geven?
Samenvatting:
Zoiets�
Snap ik, daar schrik je de dames wel mee af ja.