Welke horloges hebben wachtlijst?

Dit, deze reactie van jouw is in de prullenbak in dit topic :wink:
afbeelding

Dumet ?

:sunglasses:

6 likes

Zijn er trouwens horloges onder het budget van een gemiddelde Rolex met een wachtlijst?

Voor de geĆÆnteresseerden, @boetje en ik hebben alles prive opgelost en zijn even goede vrienden.

4 likes

Tudor doet het heel erg goed vind ik :smiley:

2 likes

Ja maar die liggen gemiddeld genomen lager kwa prijs. Zijn naar mijn mening wel mooier :wink:

1 like

Ik dacht de nieuwere Longines uit de Heritage serie.

Geen lange wachtlijst. Maar wel een kleine wachttijd.

Daar is geen wachtlijst voor. Dat is meer zoiets als een vrouwen plasser op de muur tekenen en wachten tot er haar op groeit.

2 likes

3 tot 6 maanden aldus Paard en Citroen.

Tudor heeft ook wachtlijsten voor modellen? Ik denk zelf haast alleen de Black Bay die zijn volgens mij populair.

Mwoahhh, ace heeft iig van de 41mm nog voldoende black bays op voorraad als je hun site mag geloven

Ik doe zelf niet aan wachtlijsten, dus heb ik me er nooit in verdiept.

Nu is er op deze aarde ook nog nooit een luxegoed, stuk kleding, voorstelling of concert, voertuig of uitgaansgelegenheid geweest waarvoor ik er ook maar over zou peinzen om op een wachtlijst te gaan staan.

Dat is niet alleen omdat niets me zo hevig interesseert, maar zeker ook omdat het beneden m’n waardigheid is.

Eten en medische zorg. Daar zou ik voor in de rij kunnen staan.

3 likes

Telkens als iemand het woord ā€œvriendā€ gebruikt, moet ik hieraan denken:

2 likes

Dat was precies de vraag. Thanks.

Ik sta sinds afgelopen week wel op de wachtlijst in Munster bij Oeding-Erdel, voor een BLRO en/of BLNR. Mijn vriendin spreekt vloeiend Duits en ik hoefde er alleen maar guitig bij te kijken. :full_moon_with_face:

Als het even kan koop ik ze allebei.

Mooi hĆØ?

9 likes

:joy:

Heb je ook enigszins een indicatie gekregen hoelang je moet wachten? (Even puur interesse :blush:)

1 like

Half jaar tot een jaar werd ons verteld.

KWW! Dat is Twents voor kiek’n wat 't wordt. :sunglasses:

1 like

Goed geregeld! Ik ga mijn vriendin op een taalcursus sturen… :grin:

Ga je hem dragen of wegleggen?

2 likes

ā€œOndertussen in Münsterā€

6 likes

Die van mij is er in gemastered en ze geeft Duitse les. Plus ze is daar al jaren klant :sunglasses:

Nou, ik zat laatst naar die van @Schoen en @Jurk te kijken en die lompe onelegante cijfers op de insert trekken mij wel :full_moon_with_face:

Het is niet omdat ik van @taconew heb gehoord hoe belachelijk veel winst hij heeft gepakt op zijn nieuwe Batman in een paar dagen. Dat zou raar zijn…

:joy:

3 likes

Bij aankoop van een Invicta horloge krijg je een tweede Invicta horloge gratis, dus ze doen niet bepaald aan een wachtlijst :joy:

1 like