Welke horloges hebben wachtlijst?

Ik dacht dat het de jurk was, maar het zijn dus de schoenen. :thinking:.
Dank man! Ga gelijk straks ff naar van Haren.

3 likes

aba9759ed3e5bfc9dc2b277e99c8b0761a890425_1_457x500
Mooie avatar voor @Schoen :joy:

2 likes

Hahahahaha.
Gezien zijn bovenstaande reactie acht ik de kans niet zo groot. :joy:

1 like

Ik weet geen aardige manier om dit te zeggen. Maar de aardigste manier: de kans dat ik die schoen als avatar ga gebruiken < de kans dat je spontaan bij S&C binnenloopt en een Pepsi kan kopen.

4 likes

Oja, daar ging dit hele topic over.
Wachtlijsten.

Excuus voor de kaping van het topic.
Maar de discussie er om heen is tot nu toe interressanter dan het topic zelf niet waar?

Goed voorbeeld is die nieuwe Timex GMT, horloge was razendsnel uitverkocht en nu is het wachten op de nieuwe batch. Geen officiële wachtlijst, maar er wachten wel velen op.

2 likes

Een beetje wel, absoluut.

Maar de verhouding tussen mij en m’n horlogeboeren moet toch echt zijn dat ze blij zijn dat ik overweeg om m’n doekoe aan hun producten uit te geven. Als zodanig ben ik klant. En ofschoon ik geen koning hoef te zijn doe ik geen zaken met mensen of organisaties die niet tenminste de schijn wekken dat ze me graag zien komen. :sunny:

Psies, als ik moeite moet doen om van geld af te komen dan niet. Ik vond het bestelproces van de Smiths al verwarrend. Grensgevalletje :joy:
Zit nu om de pols dus ben er nog content mee

1 like

Die geen GMT is eigenlijk :grinning:

Haha het leek mij sowieso bijzonder. Maar het had gekund. Mij hoor je niet zeuren over levensstijl van anderen. Als je in de ochtend wilt genieten van een bak koffie of een champagne. Ik vind beide prima. Ook als is die laatste toch best bijzonder. :grimacing::laughing:

1 like

Maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk welke andere merken en wat voor andere horloges ook zo’n wachtlijst kent.

Waarschijnlijk geen enkel ander merk. Wat hebben de jongens en meisjes van Rolex het toch goed voor elkaar zeg :smiley::+1: ik zou willen dat ze voor mijn business net zo in de rij stonden :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nu onderschat je Timex. De Waterbury is een uitverkochte Timex GMT. Quartz, zeker, maar toch wel degelijk een echte GMT.

Nu ik er over nadenk, wat is een “echte” GMT? Ik vind de 24-uurs Airman Purist zonder extra GMT wijzer nog steeds de “schoonste” echte GMT. :slight_smile:

Reken maar dat er nog wat Up market merken zijn waar je niet ieder model zomaar uit de etalage kan halen. Maar er is helaas geen officiele lijst met vermelding van “de wachtlijsten” :joy:

Die kon ik nog niet … weer wat bijgeleerd vandaag :smiley:
Dit :

…is wat mij betreft maar een nep gmt :wink:

Dat is de vraag … ik vind dat er dan een wijzer op moet zitten die de 2e tijd aangeeft. Een ander vind dat waarschijnlijk niet noodzakelijk

Jij dus o.a. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vast en zeker maar

‘Refererend aan Rolex’ heeft alleen Rolex durf ik hardop te roepen :smiley:

1 like

Als die bezel vast zit is dat ding een aanfluiting. Is ie draaibaar, dan heb ik het plotseling over “Economy of Design” en zou ik het briljant noemen als ze het niet van Glycine gejat hadden. :slight_smile:

Inderdaad. :slight_smile: Tweede tijd is tweede tijd, en hoe goedkoper en simpeler je het oplost, hoe geiler ik het vind.

Als ik een nieuwe auto bestel moet ik ook zo’n 8-16 weken wachten tot ik het product af fabriek geleverd krijg. Just in time delivery gekoppeld aan een zekere customisatie zorgen daarvoor. Dat geldt ook gewoon voor meubels en een aantal andere producten.

Er is in mijn beleving een verschil tussen “levertijd” en een wachtlijst waar je op gezet wordt als de dealer je aardig vindt, wat in feite een zwart gat is om kunstmatige schaarste te propageren.

1 like

En opnieuw is @Chillekasper er in geslaagd om een non-topic dat na vijf berichten klaar zou moeten zijn naar over de honderd berichten te tillen. :smiley:

Deze knul heef ab-so-luut een gave. En dat bedoel ik als een compliment Kasper.

3 likes

Levertijd = Leveren
Wachtlijst = Wachten :joy:

2 likes

Over geil gesproken dan…

Ik vind m eigenlijk wel geinig alleen:

Daar heb je een punt… Nu is het mijn persoonlijke manko eigenlijk dat ik vind dat de bezel altijd recht moet staan terwijl ik hem draag :crazy_face: wat uiteraard onzin is. Waarschijnlijk een soort dwangneurose misschien :thinking::joy:

4 likes