Acour_jeroen

Dank. Voor de andere kopers eveneens dank!

Deal met Jeroen: Communicatie vriendelijk en effectief, snel verzonden, goed verpakt!
Graag tot een volgende keer! :grinning:

Vandaag een tropic star bandje bij Jeroen opgehaald. Was helaas met de post verdwenen maar Jeroen bood aan een nieuwe op te sturen. Uiteindelijk bij hem opgehaald, super service! :+1:

Bandjes overgenomen! Duidelijke en snelle afhandeling! :thumbsup:

2 Perlon bandjes besteld bij Jeroen. Lagen zeer snel op de mat na snelle en prettige communicatie.

Een genoegen om zaken mee te doen.

Ook ik heb inmiddels goede ervaringen met Jeroen!
Het eerste bandje was helaas verloren gegaan bij de post, maar er werd zonder enige aarzeling een nieuw exemplaar op de bus gedaan - met succesvolle bezorging.

Echt een aanrader.

Matthijs

Prettige communicatie met Jeroen, graag tot nog eens.

Tropic band van jeroen overgenomen, snel en helder kontakt en bandje snel op de mat, bedankt jeroen!

1 like

Tijdje terug wat bandjes van Jeroen gekocht, waaronder zoā€™n coole vintage nylon band. Echter, in mijn enthousiasme en bijbehorende onnadenkendheid vouwde ik het te lange deel van het bandje terug, net als een nato. Het gevolg van deze ondoordachte actie was dat het bandje voor de scherpe gesp een stukje scheurde. Jeroen hiervan op de hoogte gebracht en wees me terecht op de fout die ik gemaakt had em dat er voorzichtigheid geboden is omdat de gesp inderdaad wat scherp is. Hij bood ook een nieuw bandje aan, ik zei dat dat niet hoefde en dat ik het gescheurde deel al had afgeknipt en de randen vast gebrand. Echter heeft hij het bandje toch opgestuurd!!! Vervelend :wink:

Alle lof voor Jeroen, top vent, sympathiek en vlot contact! Zonder twijfel zou ik weer wat kopen bij deze (bijna)-forum-veteraan.

@acour_jeroen bij deze :wink:

1 like

Vaste klanten hebben een - voor, mits ze je uitgebreid prijzen in het feedback-topic natuurlijk!

1 like

Uitgebreid genoeg? :wink:

Mooi vintage-NOS-madeinholand-zeehondenleren-horlogebandje van Jeroen overgenomen. Goed contact en dito verzending. Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

@acour_jeroen al enkele bandjes gekocht ondertussen, naar alle tevredenheid!

Zou liever enkele zijn klokjes kopen, maar je kan ook niet alles hebben, toch? :smile:

Alle gekheid op een stokje: snelle, ā€˜professioneleā€™ verzending, zeer goed verpakt, vlotte communicatie, aanrader dus.

1 like

Was hij recent pas binnen (naar Belgenland)? Nee toch?

Nee hoor, dat was niet snel te noemen danā€¦
Zag toevallig dat je feedback vroeg in je verkooptopic van de tropicbandjesā€¦
en ik ben een brave jongen, dus jaā€¦ :wink:

1 like

Deze week twee perlon banden overgenomen van Jeroen.
Vlotte afhandeling. Jeroen is helemaal prima.

Gisteren een horloge opgehaald bij Jeroen (@acour_jeroen)

Prima vent, geduldig en zeer flexibel.

Het horloge is top en exact als beschreven.

Kortom, aanrader :+1::+1:

1 like

Na al meerdere keren van @acour_jeroen gekocht te hebben, deze maal zelfs een genereuze sale-korting :wink: Daarnaast is hij altijd bereid om wat van zijn vintagekennis met mij te delen; een echte HF topper!

Ja zeg, ga het effe rondbazuinen! :wink:

3 likes

Afgelopen week wat horloge gereedschap overgenomen, perfecte afhandeling en netjes direct op de post gedaan.
Aanrader!

1 like