Actie bij FLORIJN -40%

Heb je ook mooie voorbeelden op een stalen band? (Aftermarket) Daar gaat mijn voorkeur naar uit…

Nee, weg gegaan voor een prikkie helaas…

:cry: Ding wilde maar niets opbrengen met een 7750 Valjoux, onbegrijpelijk. ! Top klok.
Succes met de zaken. :thumbsup:

1 like

Deze ooit erop gehad. Aftermarket mesh.

7 likes

Yep mooi! Strak en netjes

Topklok. Heb mij verbaasd over de degelijkheid voor dat geld.
Ik draag hem niet (ander segment) maar hij maakt wel deel uit van de collectie.

1 like

Doe je hier nog iets mee? Je communiceert de website nog wel… waar het volgende te lezen valt:
Nu tegen actie prijs (- 40%), zo lang de voorraad strekt. FLORIJN 1 en FLORIJN 2 zijn reeds uitverkocht.

Hetgeen de suggestie wekt dat 3 nog beschikbaar is…

:joy:

4 jaar later nog steeds een “actie” met 40% korting. Ook nog eens een dichtgevlagd openingsbericht, interessant dit … :sunglasses:

1 like

Heb je nog een horloge nodig @iNeedaWatch?

3 likes

Ik ben het effe kwijt.:thinking:

1 like

Had pb moeten zijn denk ik :joy:

Aan @hhe.

2 likes

Stuur maar een PB als je wilt. Ze zijn uitverkocht, maar heb misschien een idee om eentje te krijgen.

3 likes

Hij was niet gevlagd toen ik m’n bericht postte! Ik was enerzijds benieuwd of er nog nieuwe initiatieven waren (wellicht onder een andere naam?) en het leek me een leuk horloge (en goeie deal) voor m’n zoon.

2 likes

Stuur je een PB :+1:

Ook wel grappig trouwens, het openingsbericht vlaggen van een draadje waar zelfs @jur aan mee heeft gedaan. Toen mocht reclame maken nog … :wink:

2 likes

Wat een zielig gedoe, dat vlaggen.

mooie horloge goede kwaliteit maar wel flinke jongen draagt iets kleiner met de lugs

3 likes