Adjustable clasp voor Speedmaster Professional Moonwatch, iemand ervaring mee?

Hallo allemaal,

Enkele maanden geleden mijn Omega Seamaster Professional 300m Ceramic voorzien van een adjustable clasp met 3 verstel mogelijkheden. Qua grootte vergelijkbaar met het origineel, slechts een fractie dikker. Er was ook een clasp met 6 verstel mogelijkheden (van de nieuwe Seamaster 300m en de Planet Ocean) maar deze vond ik te lang en uit balans. Erg blij met de adjustable clasp met 3 verstel mogelijkheden, een regelrecht succes! Heeft de Seamaster een nog meer solide gevoel en qua gewicht is het horloge meer in balans.

Ik wil eigenlijk hetzelfde laten doen voor mijn Omega Speedmaster Professional Moonwatch Hesalite. Iemand ervaring mee? Zijn er ook adjustable Speedmaster clasp waar ook de tekst Speedmaster Professional op staat? Ik wil graag zo dicht mogelijk bij het origineel blijven.

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!

MvG Ralph

2 likes

Ik heb jouw adjustable clasp op mijn Speedy maar zonder de tekst “Speedmaster Professional” natuurlijk!

Perfect want anders zat de Speedy écht te los of te strak! :face_with_raised_eyebrow:

Dat er alleen “Omega” opstaat neem ik voor lief, Omega als tekst is óók prima! :slightly_smiling_face:

Mijn SMPc past gelukkig perfect! :sunglasses:

2 likes

Nee.

Als je hem voor de speedy wil moet je ook 2 passende schakeltjes erbij kopen. Er is een heel topic waar alle artikel nr’s in staan.

Dan moet je die hele clasp en band vergeten en er een stoff en bandje op gooien :stuck_out_tongue_winking_eye:

[Link]https://i.pinimg.com/originals/0e/a1/ef/0ea1efc798fe8de97f0c8c2a4ee4f1f4.jpg

Inderdaad, deze bestaat helaas nog niet. De Speedmasters met een microadjustment clasp hebben geen Speedmaster (en/of professional) erop staan.

Ik had een tijd geleden een topic hierover geopend: