Advies gevraagd: duiker, 200m, automaat, <40mm

Die is mooi😍 maar wel ruimschoots duurder toch?

Tweedehands op een nato? Gaat er om hangen.

aardig van je! Helaas behoorlijk uit de richting! Misschien dat ik toch voor een Ray moet gaan

In Europa nieuw op dit moment zo goed als niet verkrijgbaar voor een enigszins reële prijs.

€400 is het horloge gewoon niet waard. :roll_eyes:

1 like

Anders even via bol.com bestellen, proberen en terug sturen als t niets is.

Kamasu op staal is daar 260

1 like

wat dacht je van jomashop of ebay? Ik vraag altijd aan de verkopers of ze er ‘‘stalen armband $17,50’’ op zetten. Kan ook met ‘‘horloge’’ ofzo, maar vragen om een verkeerd bedrag werkt altijd. Op die manier heb je je kamasu lekker voor 200 dollar :slight_smile:

Waarom moet het per se een 200 m WR zijn als je er alleen mee gaat zwemmen?! Dat is gewoon overkill. Een 100 m WR is meer dan voldoende. (Eigenlijk is een 50 m WR ook voldoende wordt beweerd, maar dat durf ik niet.) Dat scheelt gelijk in de aanschafprijs.

2 likes

Daar zat ik dus ook aan te denken :+1:

Ja toch zekere voor het onzekere. Ik heb ook een 100m horloge, maar die lijkt toch niet perfect. Glas beslaat behoorlijk wanneer hij in het water is geweest

maar iedereen bedankt voor de mogelijkheden!

@Mipnick, ik heb van iemand een Orient Kamasu over kunnen nemen! Ik zal de foto’s plaatsen zodra ie binnen is :wink: ik ben er erg benieuwd naar
(Helaas alleen niet op staal)

2 likes

Dit kan ook bij een 20 atm horloge voorkomen hoor. Daarom is goed onderhoud belangrijk.
Normaal gesproken kan je met een 10 atm horloge prima zwemmen en zelfs snorkelen.

1 like

Goeie keuze.

1 like

Ja daarheb je wel gelijk in. Hij had ook geen screw down crown, en dat voelt toch een beetje vervelend (ondanks het niet uit zou moeten maken)

1 like

mooie tip! Had het model ooit eens gezien, maar totaal niet aan gedacht!

Nu afwachten of ie toch niet te groot is

Hij draagt kleiner dan een moderne submariner… dus op zich moet het kunnen op een kleinere pols. Maar zit op het randje gezien je specs.

ik moet me wellicht er ook gewoon even overheen zetten. Vroeger droeg ik horloges van 42mm van fossil. Tegenwoordig zijn mijn horloges eigenlijk allemaal 35 tot 39mm (sarb017 de grootste). Vandaar dat het dus even wennen zal zijn, maar eigenlijk mag een duiker ook gewoon 42mm zijn.

1 like

Staal kun je er altijd nog bij kopen! Goeie keuze, ik ben jaloers :wink:

1 like

Ik had de Mako 2 een tijdje naast de sarb033. Beviel mij prima. Ik zit rond de 17cm polsomtrek. Ze vallen gewoon niet zo groot.

Nieuwe aankoop!!!

Hierbij mijn nieuwe aankoop😍

Licht het aan mij of is dit een ali express black bay haha liever dan een g shock kopen die kan tevens tot 20 bar