Horloge wordt verzonden vanuit Zwitserland, dus er komt nog wel 20-25% aan invoerkosten bij via de pakjesbezorger.
Veel voorpret! Ziet er leuk uit. Niet iets voor mij, aangezien op een batterij werkt.
Overigens, beetje appels met peren vergelijken door een casio edifice te kiezen ipv een protrek (smartwatch).
De AlpinerX heeft connected GPS;
The connected GPS records your courses, walks, runs, etc. Start and stop recording from the watch, you will see your course on the map, with altitude and activity data.
Dat klopt inderdaad, dat was bij mij ook bekend.
Bedankt!
Het is ook mijn eerste batterij aangedreven horloge, naast mijn oude Casio. Ik vind automatische horloges ook mooier, maar technische gadgets vind ik ook leuk.
Het vergelijk met de Casio Edifice, is inderdaad makkelijk om te maken.
Ik vind het geen prettig idee dat op reis ofzo je plots met een leeg batterij zou kunnen zitten.
Vandaar dat ik liever een 3Swatch wil. Een Self Sustaining SmartWatches lijkt me wat.
Misschien heeft het horloge wel een functie, om dit op tijd aan te geven.
mooie klok, overwoog me in te schrijven. Echter: 45mm vind ik best veul…
Maar: als er iemand nog een super early package deal wil (2 klokken) dan wil ik het nog wel overwegen om er eentje aan te schaffen. Wel een leuke vakantieklok namelijk!
+1
46 ?
Het is een outdoor watch, geen dresser.
uiteraard, maar voor mijn pols is 45mm best veul, ook al kan het net…
Zoals gezegd: Als er iemand 1 klok wil en samen de super early package deal wil doen, dan hou ik me aanbevolen…
Dat snap ik. Het horloge had voor mij ook wel een maatje kleiner gemogen.
Er is al toegezegd/bekend dat je de stand van de batterij via de app in de gaten kunt houden. De batterij is een CR2032, dus die kun je op elke straathoek halen en/of laten vervangen.
Dat klopt, ik had het gelezen. Die vraag had ik gesteld op kickstarter.
Vast wel, net als die eol indicatoren.
Maar persoonlijk vind ik het een prettig idee dat een horloge zelf voorzienend is kwa energie.
Ik vind het toch wel een interessant project. Heb nu de Tissot T-Touch Solar en als vakantieklok is 'ie wel handig. De AlpinerX vind ik er leuk uitzien, zeker met alle combinaties die je kan maken. Kortom, de twijfel slaat toe.
Voordelen T-Touch Solar:
- Solar en dus nooit een batterij vervangen
- Al enige tijd op de markt en de Solar’s zijn stukken betrouwbaarder dan de normale T-Touch
Voordelen AlpinerX
- Naar eigen wens samen te stellen
- De lage (kickstart)prijs
- Temperatuursensor
- Connected functionaliteiten
Ik moet er nog even goed over nadenken. Jammer dat de AlpinerX niet in 43mm wordt gelanceerd. Had de keuze iets makkelijker gemaakt
Oja, in Baselworld heb ik er een in mijn handen gehad. De ‘click’ van de bezel voelde wel erg goedkoop aan…
Is inderdaad een leuk project van Alpina met veel mogelijke combinaties.
De UV sensor schijnt ook een nieuw feature te zijn.
Ik heb ze ook allebei, voel je niet bezwaard De Tissot heeft het touchscreen, solar en de titanium kast als voordeel, de AlpinerX o.a. de koppeling met app, dus geen calibratie meer nodig van de hoogtemeter of de tijd verstellen bij aankomst in een nieuwe tijdzone.
Wij, backers, kunnen een gratis band krijgen als via persoonlijke links de kickstarter-pagina bezocht word. Hier is de mijne:
Als je nou even via deze link de kickstarter-pagina bekijkt, dan doe ik het bij de jouwe