Prachtig!! Geniet er van!
Wat een dijk van een horloge blijft het toch he draag hem met plezier en geniet van de aanblik van zoiets mooie
Mooi die factory finish. Je kan overigens gemakkelijk zien aan een AP of hij gepolijst is wanneer de lunette niet vervangen is.
De schroefjes zijn bij een nieuwe lunette wat verzonken. Bij polijsten zijn koppen van de schroefjes vaak gelijk aan het oppervlakte van de lunette.
Wat een beauty. Deze mag wat mij betreft genomineerd worden voor mooiste horloge van het forum!
De relatief grove maar perfect uitgevoerde geborstelde gedeeltes zijn zo’n prachtig contrast met de hooggepolijste delen; echt smullen!
Dank je, ben er ook heel blij mee.
Maar “mooiste” is veel teveel eer …
Voorbeeldje: Zo is deze van @Bidle ook bijzonder mooi ;
En zo zijn er nog veel meer op het forum
Zeker. Hij is ook slechts “genomineerd” hè…
Die zit erop gebrand!
Schitterend!!!
2.0 Ecoboost of 5.0 V8?
Edit: fantastisch mooie horloge btw…
2.0 Ecoboost bestaat niet, 2.3 Ecoboost wel😉
Je hebt helemaal gelijk, excuses. Was trouwens wel een dijk van een motor in bijvoorbeeld de Focus ST.
Inderdaad de 2.3 ecoboost! De kosten voor een V8 mustang zijn helaas niet meer te verantwoorden, namelijk 56k aan BPM . Voor dit budget rij ik ongeveer 5 jaar incl. alle onderhouds kosten.
Wel een nieuw uitlaatsysteem en een performance update laten monteren bij aanschaf dus met 420pk is de ecoboost niet bepaald een trage auto geworden. Qua rijgedrag is een ecoboost ook veel lichtvoetiger en handelbaarder op hogere snelheden, Maar eerlijk is eerlijk, het geluid zal noooooit hetzelfde zijn…
Helemaal mee eens, de v8 is echt zonde van het geld. Voor die belachelijke bpm koop je een hoop mooie horloges! Welke kleur is de auto?
Dankjewel vadertje staat met je BPM, slurptax, ikgunjougeenmooieautotax, boomknuffeltax en vergeet niet jemagjehoofdnietbovenhetmaaivelduistekentax…
zucht
Precies, hoe spijtig het ook is, maar dit gaat naar mijn inziens alle realiteit en de hele essentie voorbij. De Mustang is Race Red .
Inderdaad een mooi bedrag voor horloges over, dus vandaar ook dit prachtige exemplaar gekocht!