Automaat 250 euro

Ik wil een cadeau kopen voor mijn zoon.
Moet een automaat zijn. Liefst stalen band
Voorkeur voor duiker of in ieder geval sportmodel.
Geen modemerk

Suggesties?

Orient Mako/Ray II of een Seiko SKX007/013 natuurlijk :sweat_smile:

8 likes

Orient Kamasu

(Overzichtje van versies)

2 likes

Hoe oud is je zoon?

Hoop voor dit geld toch nog iets te kunnen kopen uit zwitserland…duitsland usa etc. Geen chinese in ieder geval. Seiko zou nog wel een optie zijn

Citizen Ny0040 of 0080

4 likes
1 like

Blauwe gedeelte :innocent:

Edit: ik was te laat.

Een citizen ny0040 zoals hierboven. Wellicht met eco drive Solar aandrijving. Evt. Een skx013 als hij <14 jaar is.

Misschien moet je als vervanging van de geribbelde grove band er een wat dunnere monteren.

1 like

Dan Henry wellicht?

4 likes

Je bent mij net voor!

Ik heb als tussendoortje een Seiko SNZF17J1 onderweg. Leuk instapmodelletje waar je volgens mij niet mee mis kan gaan, geen echte duiker maar wel tot 100m waterdicht en ‘een vijfje’. Wie is daar niet mee begonnen? … :slight_smile:

1 like

Een Zwitsers duik/sport horloge met automatisch uurwerk gaat voor het budget niet lukken vrees ik. Misschien een gekke vraag, maar geeft je zoon iets om een automaat?

3 likes

Is opvoeding! :wink:

2 likes

Is niet zo’n gekke vraag hoor. Ik verzamel zelf al heel lang rolex en probeer de kinderen altijd enthousiast te maken voor echte horloges.
Dat is denk ik wat ik nu zoek. Veel horloge voor weinig.
Dus een zo “echt” mogelijk horloge😂

2 likes


En klaar is Kees

Zie je wel! :grin:

1 like

Nieuw? Haha, das een goeie.
Eerder zoals reeds gemeld: Orient of Seiko. Eventueel een leuke Seagull. Ja, Chinees,maar kwaliteit zeer ok.

Of een Timex Marlin? Oh nee das handopwinder, misschien geen optie?

Geen idee hoe oud je zoon is en ik ken het doen en latwn natuurlijk niet maar klap er lekker een Invicta pro diver 8926 in.

Of vloek ik nu…

Waar worden deze gemaakt?

1 like