Automatisch horloge + motor

Hahahahaha Honda power :clap:

1 like

Het is allemaal tof. Het is gewoon anders rijden. Op een chopper of cruiser hang je gewoon de stoere boy uit, jezelf even weer ‘jong’ voelen of rijdt je mooie toertochten. Op een racer geef je gewoon veel gas, leg je iedere bocht je knie aan de grond of zie je de weg al als circuit. Beide tof maar totaal verschillend… Ik moet er niet aan denken om mijn dagelijkse km’s te moeten maken op een Amerikaanse 2 cilinder… Maar ik moet er ook niet aan denken om met een racer de route 66 af te rijden :roll_eyes: de motor past bij je rijstijl als het goed is. Toch?

Onverslijtbaar


1 like

:joy:

Echt lachen met dat ding. Gemiddeld verbruik over een 3000 km zo’n 1 op 58. :rofl:

1 like

Heb laatst een proefritje gemaakt met een Supercub, leuke dingen joh :star_struck:
Moest wel wennen dat ie na de 4e versnelling weer doortrapt in neutraal haha.

OT: Ik krijg een horloge amper onder m’n pak geschoven, dus gaat altijd af. Geen ervaringen met trillingen dus…

You meet the nicest people on a Honda :smile:

1 like

Eerlijk gezegd, ik heb reizen gemaak’t op mijn ducati’s, 800 km per dag, meerdere dagen achter elkaar, je kunt ook rustig rijden op een racer.

Ik weet niet of je zo makkelijk zoveel kilometers wegzet op een chopper.

Dat soort gedachtes komen geeneens in me op als ik op mijn motor stap.
Kom op zeg. :joy::joy:
Rij nu ongv 30 jaar motor, en nog nooit schade aan een horloge hierdoor gehad.
Honda-BMW-HD maakt allemaal geen flikker uit.

Lees wel eens meer hierover, wat een wussies. :clown_face:

2 likes

Eens, het kan zeker. Maar ik ben een keer met een Kawa H2 naar Assen gereden (200km enkele reis) en kan je vertellen dat ik met de intruder van mijn oom toch frisser in Assen aankwam :wink: zelf rijd ik een oude CBR600F als woonwerk fiets 18k - 20k km per jaar. Lekker pekelen. Daarnaast leen ik regelmatig een BMW f800gs, omdat ik die kan lenen via mijn werkgever, weer eens wat anders

Exactly! :innocent:


Past er wel bij

1 like

'k heb motor gereden met de Instrument 3.39, die is klein en vrij dun, daar heb ik onder mijn (maat) motorpak geen last van… de Instrument 2.42 geeft ook geen problemen, alleen de P1lot One is te groot… maar da’s geen automaat… :slight_smile:

Ik rij al ruim 35 motor, van soepel draaiende 4 cilinder Japanners tot stampende 2 cilinder Amerikanen…ik heb eerlijk gezegd nooit gekeken naar welk horloge ik dan wel of niet rond mijn pols zou slingeren en nog nooit enig probleem gehad met welk horloge dan ook

2 likes