Bam bam slopen!

12 likes

Ik wilde een keer een glas vervangen en dacht dit er m.b.v. een bankschroef er even in te persen. Resultaat laat zich raden :wink:

1 like

Helaas is een soortgelijke net verkocht.
Heeft ietsje minder opgebracht :joy:

4 likes

Wow, dat was een koopje! Of zou drex hem gekocht hebben, zodat hij een paar honderd euro winst kan vangen? :unamused:

2 likes

Laatst op deze manier afscheid van mijn TomTom genomen. Het werd me gewoon teveel, alle hick-ups en andere storingen. Het heeft me enorm opgelucht, dat moet gezegd.

3 likes

Lees dit verhaal maar eens…

1 like

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

@bozzy heeft zichzelf gewoon in de vingers gesneden door hem niet voor 999,- te verkopen :sunglasses:

3 likes

Net mijn D810E tegen de muur gekwakt …kreeg lensdop niet af.

Ja balen! Kreeg slechts één bod van 750,- en moest er snel vanaf :stuck_out_tongue:

3 likes

wellicht een keertje proberen??? NOT

1 like

Wanneer je werkelijk het horloge plus doos en papieren in de rivier hebt gegooid en niet in de prullenbak, ben je een ongelofelijk sukkel.

4 likes

weg met die replica’s

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Lees mijn commentaar, stukje hierboven, maar.
Daar geef ik vast een voorzetje.

1 like

https://adhd.startpagina.nl/forum/topic/78619/alles-slopen/

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:sunglasses:

4 likes

Hij is weer terug bij z’n originele baasje dankzij Bozzy. Echt heel grappig: ik miste deze week m’n oranje monster een beetje, en was al op MP enzo aan het kijken voor een goede gebruikte. En toen kwam ineens mijn oude voorbij op het forum. It was fate :wink:

Het moge duidelijk zijn dat een horloge voor mij geen emotieloos ding is. Heb 'm terug kunnen kopen voor dezelfde prijs als waarvoor ik 'm destijds verkocht had. Feitelijk heb ik dus gewoon twee jaar m’n Monster uitgeleend aan onbekenden :grin:

6 likes

Deze is niet made in Japan :wink:

Mijn Japan monster ligt netjes in de kast, die ga ik niet slopen natuurlijk.

Ik heb ook wel wat gitaren stukgeslagen maar dat waren ook shitters.
Dat doe je natuurlijk niet met een mooie oude Fender :wink:

ADHD heb ik niet, een kennis van mij wel en alles wat ik aan hem uitleen
krijg ik kapot terug, kan hij niks aan doen :laughing:

Maar af en toe wat slopen lucht erg op, ik kan het iedereen aanbevelen.

Ook het slopen van je reputatie op HF. :joy:

1 like