Beater only

De titel spreekt voor zich: post hier uw afraghorloges, uw werkpaarden, uw krassenverzamelaars… You get the point. Ik trap af:

Een Swiss Military Hanowa Flagship, die mij bijstaat tijdens hardloopwedstrijden, trailruns en, zoals hier afgebeeld, in de sportschool.

4 likes

De SKX en de Orient.

5 likes

Horloge voor elke dag… Werk (kantoorbaan), skiën, zwemmen, vakanties.

14 likes

Fixed that for you.

4 likes

Ik doe niet veel dingen waarbij een horloge echt serieus risico heeft om kapot te gaan maar mijn explorer is wel soort van mijn beater.

7 likes

Gaat overal mee heen, behalve zware werken in de tuin

6 likes

6 likes

4 likes

(Rollies als beaters…hmm…ok… :roll_eyes::man_shrugging: )

10 likes

Waar blijft @Fate_Amenable_To_Change?

Als er één “Rollie” kan dienen als beater, dan is het deze wel.

6 likes

Ik eh…denk dat we in andere belastingschijven zitten. :wink:

Als je een Sub niet zorgeloos kan dragen heb je een verkeerd horloge uitgekozen.

Zowel qua budget als smaak.

6 likes

Het gaat veel te goed in NL :grin:

Maar even to the point; ik vind ‘beater’ een onzinbegrip.

Dit is een beater!! :crazy_face::+1:

Chad Smith van RHCP, wordt vaak gesignaleerd met een IWC big pilot

2 likes

Mag ik zeggen dat ik dat wel een behoorlijk elitaire en pedante statement vind?

Volgens mij genoeg mensen hier voor wie een Sub of Explorer een grail horloge is, maar die niet maandelijks effe 7k kunnen stukslaan voor effectief een hebbedingetje. Dan kan het nog steeds 100% je smaak zijn en als je ervoor spaart, is het budget er op een gegeven moment ook, maar ik vermoed dat meer mensen ze dan toch voorzichtig behandelen dan er mensen zijn die er lekker lomp mee gaan raggen, klussen, abseilen, etc.

2 likes

Denk niet dat hij er als een wilde mee omgaat. Maar probeert aan te geven dat de sub wel behoorlijk kan incasseren als het erop aankomt.

2 likes

Mijn nummer 1 krassenvanger is toch wel mijn werkpaard:

Nr2 is mijn trouwe duiker. Altijd om als ik met de kleine man ben want die vindt de blauwe sunburst zo mooi. Horloge begint al aardig wat krasjes te krijgen maar dat doet me denken aan de tijd met hem.

10 likes

De enige beater die ik momenteel heb is de G Shock.
Die overleeft alles.

1 like

Dit is een horlogeforum dus als je een rollie hebt mag dat :stuck_out_tongue:

1 like