Post hier jouw daily watch/daily beater

Hallo allemaal,

We hebben allemaal het horloge dat er verreweg het meeste dragen. Het horloge dat je zonder al te veel moeite zorgeloos om je pols klapt. Je daily watch/daily beater. Welk horloge knoop jij het vaakst om je pols? Wat is jouw daily watch/daily beater? Ik trap af met mijn nieuwe onbezorgde daily watch de Breitling Superocean II 42 A17365 op rubberrrrrr.
42mm, 500 meter water resistant, rubberen bezel inlay, goedkoop te vervangen rubberen band, ideaal! :sunglasses::+1:

MvG Ralph

9 likes

Goedemorgen,

Leuk topic, leuk horloge ook😀
Maar om de status van “daily beater” te bereiken, is het dan niet de bedoeling dat je het horloge daadwerkelijk iedere dag draagt en een lange periode?

Volgens mij heb je deze Breitling een week😎

18 likes

Die Breitling heb je toch pas net?

Voor mij is dat mijn DJ, gaat gewoon 80% van de tijd om. Dat gaat ook niet veranderen als mijn SMPc straks binnen is denk ik.

10 likes

@Vamonos en @Drebin klopt nog niet zo lang in het bezit maar de SKX en Hamilton khaki field mechanical no date hebben er voor moeten wijken. Hij is gekocht met als rol daily watch/zorgeloos horloge. Jonggebruikt in perfecte staat met paar minimale gebruikerssporen zodat ik minder spastisch hoef te doen over het eerste krasje en het horloge gewoon lekker kan dragen zonder al te veel zorgen. :grimacing:

3 likes

Ook pas 2 dagen! Maar bij mij telt het als hondenjaren (dagen) :yum:

15 likes

Dit gaat bij mij sowieso never nooit lukken aangezien ik geen horloge mag dragen tijdens werk :sweat_smile:

Schitterende nieuwe aanwinst Robert! Ik hoop dat deze lang in je collectie zal blijven :sunglasses::+1:

1 like

Waarom dan een daily beater aanschaffen😂

Het horloge virus heeft bij jou, critical damage aangericht😂

Wat een man ben je ook!

4 likes

Verklaar je nader :slightly_smiling_face:

Omdat als ik ga skiën of in de kroeg sta ik ook een horloge om wel hebben eentje waar ik minder zorgen over heb dat er een swirl op komt

1 like

Ik wissel nogal vaak
Maar heb nu een die ga ik.doordeweeks dragen
En die Andere in het weekend
Deze doordeweeks

10 likes

Omdat je iedere keer wat nieuws voor jezelf verzint, zodat je nieuwe of jong gebruikte horloges kunt aanschaffen.

Goed voor jou hoor, als je maar schik hebt!

Jouw horloge evolutie gaat echt insane snel Ralph @RLC :grin:

Maar complimenten voor je voortdurende enthousiasme :+1:

1 like

Van Dale zegt…Daily beater = Damasko.

Niet dat ik nu zo’n geweldig ruig leven heb of zo…maar wie weet glij ik nog eens van de bank af…:rofl:

25 likes

Ik rouleer de horloges die ik heb muv mn Junghans… dus heb niet echt één daily beater :grin:

Submariner op een Jubilee, so freaking cool :sunglasses::+1:

1 like

Is dat een knipoog naar je snooker hobby? :grin:

1 like

Deze draag ik verreweg het meest!

15 likes

:laughing: :+1:

1 like

Mijn beater waarvan de bezel meestal gewisseld wordt in de herfst en lente.

7 likes

Vindt ik ook
Maar daar zijn de meningen over verdeeld
Ik laat de jubilee lekker zitten

2 likes