Wat is jouw daily beater?

Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd naar wat jullie voor horloge het dag dagelijks dragen en waarom?

Ik zal aftrappen, ik heb voor dagelijks een Tudor Black Bay 54, ik heb zelf wat kleinere polsen en dit model zit als gegoten. Daarbij is het naar mijn mening een “onder de radar” horloge en staat zijn mannetje in elke situatie.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes

34 likes

Deze in de winter kan tegen een stootje en met kleding heb je wat meer “body” anders is het geen porum, vind het nog altijd een tof horloge.

8 likes

Is al een topic over, graag eerst zoeken :grin:

5 likes

17 likes

Fijne toolwatch, redelijk onder de radar en wat kleur in de vorm van accenten. :heart_eyes:

2 likes

Ik probeer het af te stemmen op m’n schoenen of kleding. Maar ik heb nogal een kleurrijke garderobe :sweat_smile: en alleen maar een donkerblauwe, een ijsblauwe en 2 zwarte wijzerplaten. Waarvan de ene nog blauw en creme in de bezel heeft en de ander geel.

Dus meestal draag ik m’n donkerblauwe Matic Thalassa of de HFLE2024. Ongeacht welke kleding ik draag. :crazy_face:

Op vakantie of op een festival draag ik mijn zwart/gele Gshock en m’n Squale Tropic Ceramica Gnomon edition ligt in de stickers opgeborgen, te wachten op een nieuw baasje, denk ik.

Bandjes wisselen doe ik wel heel veel en zo veel mogelijk passend bij mijn kleding. :grimacing:

2 likes

#goals, lekker hoor!

Ik heb niet echt een beater beater… Als in: afgeragd kreng dat dagelijks verder afgeragd wordt en verder weinig liefde krijgt.

Maar ik draag het vaakst mijn Clemence Munro, een echte strap monster met bakken lume en goede WR

En verrassend vaak draag ik een vintage Seiko Lord Marvel of Citizen Diamond flake.

Van beide horloges merk je nauwelijks dat je ze om hebt!

Allemaal 37,5mm of minder om 18cm pols (dat is redelijk gemiddeld of net iets er boven geloof ik)

13 likes

Ik heb een kantoorbaan, bij mij is het gevaarlijkse dat hij meemaakt een agressieve muis en toetsenbord😅

1 like

Deze, omdat ik er het meeste waarde aan hecht. En omdat ik van mezelf geen andere horloges mag aanraken :upside_down_face:

25 likes

Heb je wel protectiefolie op je T-Fit clasp? :stuck_out_tongue_winking_eye: Naar kantoor een armband is vragen om krassen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha nee dat niet, maar valt niet geheel tegen na 1,5 jaar al zeg ik het zelf

2 likes

ik draag alles (één voor één) wat ik ook aan het doen ben :slightly_smiling_face:

1 like

Vind ik ook niet! Bij mij zit er al een deukje in als ik er naar kijk. Het ene staal is het andere niet blijkt maar weer

1 like

Tja voor nu maar 1 horloge in bezit dus dit is mijn daily.

31 likes

Ai, als je het eenmaal ziet blijf je het altijd zien!

Ik ben ook wel erg zuinig ermee, leg nooit mijn pols op tafel en anders met gebogen pols. ( krijgt er wel reuma van maar geen krassen😅)

4 likes

Heel gaaf is hij @pasd een horloge om heel trots op te zijn

1 like

Normaal deze, maar ik merk dat die weinig autonomie meer opbouwt en sterk voor begint te lopen, terwijl onderhoud nog geen jaar achter de rug is.

10 likes

Prioriteiten, prioriteiten :rofl:

1 like

Mijn vrouw :roll_eyes:.

22 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like