"Beater" (werkpaard) only

Vandaag rol ik een carbonvezelversterkte primer over een gesealde korrelgrindvloer. Na voldoende droogtijd zal daar een zelfuitvloeiende projectegalisatie worden aangebracht. Hmm klinkt interessanter dan het is. Misschien een job zoeken in horloge marketing. :grin:

3 likes

Goed scheef, als er zoveel egaline op moet!!!:upside_down:

Thx. Ik vind em ook lekker ogen op staal. De endlinks van de bracelet doen hem wel veel groter dragen dan zijn 42mm, eerder een dikke 44mm.

gr, HJR

Voor mijn een Tuna die al heel wat werk jaren heeft gezien. De vorige eigenaar droeg hem elke dag en was parket legger. Nu heeft hij een prettige kantoorbaan :wink:

9 likes

Jarenlang mijn trouwe beater. Maar wat ik ook probeer hij gaat niet meer naar de juiste tijd en datum :frowning:

1 like

elke dag om. Werk paardje. Cal 3135.

7 likes

Op normale dagen draag ik altijd iets dat ik echt leuk vind, maar ‘when the going gets tough’, zoals bij het klussen, dan staat deze ouwe trouwe metgezel nog altijd voor me klaar.

7 likes

Op mijn werk heb ik een casio w800h liggen. ‘Onverwoestbaar’… En als ie dan onvermijdelijk toch kapot gaat, een nieuwe voor 16€. Maak em savonds schoon met een nagelborstel en wd40 :slight_smile: ziet er na alweer drie jaar toch nog goed uit.

Mn fitbit Hr hield het twee maanden uit toen brak de kast… Electronica fooked :frowning:
Foto uiteraard niet van de mijne. Ligt nog op t werk.

3 likes

Handleiding caliber H461 of toch een hardware probleem?

Jeetje, dit is de mooiste Seiko die ik ooit gezien heb! Wat is is de Eef van dit klokje, deze wil ik ook als heater! En dia en dikte?

Groet!

Ref

heater?

Haha, lekker warm

1 like

Echt de hele handleiding doorgenomen maar krijg het niet voor elkaar, hij loopt wel op de seconde precies. Dat dan weer wel.
Best balen want naast dat het een prima beater is heeft deze Citizen ook nog wel een sentimentele waarde voor mij.

@bassie
Het is de Seiko SKX007
’k heb em ook :grinning:

Oops, dit bericht is voor bassie uiteraard.

Grt.

1 like

Daily bitch…

10 likes

Het eerste krasje doet misschien pijn, maar deze thread toont hoe mooi gebruikssporen zijn. Niet bitchen, gewoon dragen!

3 likes

2 min of meer beaters, als in vakantie/reisklokken…als het echt grof wordt draag ik liever helemaal geen klokkie.
PRW3000 en een Mudman

2 likes

Wel knap dat je het horloge zo netjes weet te houden. Na een half jaar is mijn Hydroconquest (met kantoorbaan) best gehavend. En dan bedoel ik niet een haarlijntje op de sluiting. :grin: Mijn sluiting heeft een haarlijntje met het orginele gematteerde.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zojuist een Seiko skx 007-J via het HF van een HF lid gekocht en opgehaald met het idee deze als daily beater te gaan gebruiken.
Nu ik m echter in mn handjes heb en zie hoe verschrikkelijk mooi dat “duikertje” is slaat de twijfel ernstig toe…te mooi om te gebruiken. Klinkt dit bekend of is het tijd voor een pilletje hier ?

Enige minpunt is de jubilee bracelet, ik heb m niet eens op maat maar vindt t nu al te rammelig. Iemand een goede tip qua alternatieve band?