Bekende personen en hun horloges

Ja, zonder serienummer😂

4 likes

:joy: #nietbang

3 likes

image

Een betere foto kon ik niet vinden.

1 like

1 like

Ivm foto geneuzel maar ff een linkje.

Zou zo’n BLRO nu onderdeel zijn van de standaard uitrusting voor korpschefs?

6 likes

Mocht iemand hem al kennen Gue Pequeno in zen clip “Bling Bling” met een GMT. Veel beter komt het niet in beeld. Had dit topic doorgenomen, en ik moest onmiddellijk aan deze denken. Gebeurt echt niet enkel in Nederland. :yum: Ik zou zelf meer zeggen: Nederlanders zijn te bescheiden. :upside_down_face:

1 like

Hahaha… deze had ik gemist. :joy::+1:
Die Maxima. :sunglasses:

Hier wat info over Nina en haar horloge:
This particular watch, originally known simply by its Reference number (885103/03), is now only referred to as the “Nina Rindt” amongst collectors. Already a stunning vintage sports watch, this model was catapulted into collector fame by being worn by the famous model Nina Rindt, nee’ Nina Lincoln, who was married to the legendary Formula One driver Joachim Rindt in 1967. Although he died in a crash during a practice run for the Italian Grand Prix in Monza, Italy in 1970, Joachim Rindt went on to win the Formula One World Driver’s Championship posthumously, which has never happened before or since.

His wife, Nina, was unquestionably the better looking of the pair, and one look at period photographs of her wearing the watch makes most men go weak in the knees…whether the cause was her honey-colored hair and high cheekbones or the chronograph strapped to her wrist on a wide leather strap is indeterminate…

5 likes

Kramer met een?

Cardi Wie?

ik laat mezelf wel uit

Paddock pass

6 likes

kramer met een,

4 likes

Giedo en een Nautilus.

Heeeel herkenbaar… en de tijd niet gezien hebben. :grin::+1:t3:

image

9 likes

Iemand enig idee wat de Grootste (fietsenbouwer) aller tijden hier draagt?

Ernesto colnago dus :wink:

7 likes

Te korte broek…?

4 likes

:joy: :rofl: :joy: :rofl: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zou zeggen dat het “gewoon” een gouden enicar is met datum. Ik kan helaas zo gauw geen plaatje vinden van exact deze, maar wel bijna dezelfde wijzerplaat zonder date of net even een andere wijzerplaat met date.

1 like

Das toch goede smaak dan ! :+1:

1 like

Dat zeker. Ik vind het een mooi horloge hoor. :slight_smile:

1 like

TW Steel TS1, 48mm… beetje TE inderdaad.