Af en toe een AP...

“Af en toe een AP, af en toe een Patek, af en toe een Richard Mille…”
Dit hoorde ik vanmiddag mijn 15-jarige dochter zingen.

Wat blijkt, ene L. Kleine heeft een nieuwe ‘hit’.
Kijken en luisteren op eigen risico. :flushed:

En nee, ze heeft geen enkel idee wat AP betekent.
Patek en Richard Mille wel, dat moet ik ‘r nageven. :blush:

21 likes

Vreselijk maar ik ben dan ook niet de doelgroep!
Heel veel erger dan dit kan het niet worden! :joy:

8 likes

:nauseated_face:

3 likes

Wow, dit is k*t zeg

Elke keer dat dit geluisterd wordt, sterft er vast een puppy ergens op wereld

17 likes

Mm gemengde gevoelens.

Als 30 jarige docent op de middelbare school hoor ik wel vreemdere dingen die ‘gezongen’ worden door leerlingen.
Enerzijds misschien een verloedering van dit soort mooie merken.
Anderzijds, nog nooit heb ik gemerkt dat leerlingen horloges weer leuk vinden. Ze vragen zelfs geregeld aan mij wat voor horloge ik draag. Dan maakt zelfs niet uit dat t geen Rolex is. Vooral jongens vinden t verhaal van de Speedy dan toch wel gaaf. (Maar meneer… tis geen Rolex he!) die hoor je helaas ook wel eens.

Conclusie: het horloge wordt weer wat hipper. Ik zie het als een pluspunt.

16 likes

Gewoon een slimme jongen dat. Zo lang je geliefd blijft bij het jonge publiek stroomt het geld binnen.

Dan maakt het niet uit wat voor soort muziek je maakt.

3 likes

AP om de pols en een Merrie

1 like

Heel lekker nummer dit!!

Sarcasme

Tijdens het nuttigen van de avondmaaltijd hoor ik rapper Boef ‘Waarom zegt je Rollie steeds tik-tok’ zingen. :thinking:

Je zou je hieraan kunnen ergeren, maar ik denk in zulke gevallen altijd even terug aan de tijd toen ik als 15-jarige jongen werd staande gehouden met mijn NWA FUCK THA POLICE-T-Shirt en aan oom agent moest uitleggen dat het niet serieus was…

Het is een fase. Hoop ik dan. :blush:

12 likes

…af en toe een Rooo leks…
Maar als je hier zegt dat R een ‘bepaalde doelgroep’ aantrekt word je weggezet als Rolexhater…

:joy::rofl::rofl::joy::rofl:

d7a8d3fc27815e2bc4b02e7b0d3c884295540591_1_497x500

7 likes

//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net=//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net5//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net…//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.net

3 likes

How Low You Can Go
Veel triester als dit kan je als “artiest” toch niet meer worden.
Verschrikkelijk wat een droeftoeter.

Tis verschrikkelijk, maar ja, als je op deze manier zoveel euries binnen harkt,- ik teken ervoor
er zijn genoeg mensen die hun hele leven op de fiets, met een broodtrommel onder de snelbinders,
naar hun werk fietsen… en ieder dubbeltje moeten omdraaien. Dus respect voor Dhr. Kleine.

3 likes

In die groene merrie skuuuurt

1 like

Eerder respect voor de mensen, die hun hele leven op de fiets met een broodtrommel onder de snelbinders naar hun werk fietsen… en ieder dubbeltje moeten omdraaien.

23 likes

Materiële rijkdom d.m.v. muzikale armoede.

Niet omdat het moet, maar omdat het kan…

13 likes

Geen problemen mee als je zoon, drugs gaat verhandelen en zo veel geld gaat binnenharken. Of je dochter, die haar lichaam gaat verkopen en zo veel geld gaat binnenhalen?

Dat zeg jij toch, maakt niet uit dat hij het op een verschrikkelijke manier doet, als ie maar veel geld verdiend.

2 likes

Nou, ik mag dat mannetje wel. Laat ie lekker deze totaal verttrutte GroenLinks bakfiets maatschappij provoceren, en daar bakken met geld mee verdienen. Wat ie trouwens ook weggeeft aan z’n vader hè.

3 likes

Ja. Het is echt een maatschappelijk betrokken protestzanger… :joy:

8 likes

Ik ben nu officieel dommer dan voordat ik dit luisterde. Achteraf had ik het er niet voor over.

4 likes