Af en toe een AP...

Lil Kleine is ook niet rijk geboren en is hoogswaarschijnlijk vanaf die fiets opgeklommen naar een Mercedes G63, en dat op eigen benen. Als dat geen respect verdient…

Overigens vind ik de manier waarop hij nu patst met zijn vermogen wel🤢

6 likes

Wat een reacties :joy:

Ik denk niet dat hij wakker gaat liggen van wat middelbare tot bejaarde mannen die z’n muziek niet kunnen waarderen :joy:

11 likes

Deze muziek geeft precies de sfeer in het Rolex Only topic weer:open_mouth::thinking::joy:

4 likes

Er zit gelukkig geen verschil tussen Drugs dealen , Sekswerker.

Of muziek maken wat niet in de smaak valt op een spruitjes forum.

9 likes

Man wat saai. Doe mij Donnie maar. :slight_smile:

Want ja, Bas Bron en Willie W zijn bazen.

17 likes

Ik denk zelfs dat hij hier stiekem lid is :joy:

2 likes

Hallelujah!

4 likes

Als dat zo is, zal hij de persoon die deze topic in het leven heeft geroepen vast en zeker een Rollie cadeau willen doen.
Ik ben bescheiden van smaak, doe maar een ‘73-er Sub.
(Rode tekstjes mag, maar hoeft niet per se… :blush:)

2 likes

:face_vomiting:

We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat de jeugd alleen nog maar smartwatches draagt.
Fissa is lit:vulcan_salute:

2 likes

…dikke aka veel grip, als je lift ben je hier dismissed!
Ik weet niet zeker of ik trots ben of me moet schamen, dat ik deze zo uit het blote hoofd oplepel… :thinking:

1 like

Toppunt van pochen maar daar zal hij niet van wakker liggen. Maar een beetje bescheidenheid mag

:joy::joy::joy:

Regelmatig ook nog categorie “links lullen, rechts vullen” ook.

2 likes

Dat maakt 'm nu niet meteen de filantroop van het jaar. Als je 2 “milies” op je bankrekening hebt staan en je gunt je ouders bij een normale relatie geen cent, ben je ook wel echt een gierige pisvlek. :upside_down_face:

3 likes

hit ?
Valt wel mee toch nog geen eens een halve mili views

Een artiest van een nieuwe generatie maakt muziek waarvan de oudere generatie opstandig wordt. Er breken relletjes uit. De artiest wordt een schoffie genoemd, geen smaak, teveel geld, mag nooit met mn dochter uit, etc.
niks nieuws onder de zon. Het zou pas verkeerd zijn als die jongen muziek ging maken die bij 40ers in de smaak zou vallen :slight_smile:
Beetje bewondering heb ik wel voor het joch: ga het maar doen. Hij is al vanaf HEEL jong (10jr) bezig om zijn droom te bereiken. Hij was niet overnight succesvol. Dat gaat met heel veel vallen. En opstaan. Bleef in zijn droom geloven en verwezenlijkte hem uiteindelijk.
Je kunt de muziek niks vinden, of jaloers zijn dat je zelf met ploeteren op de traditionele wijze (studeren en braaf carriere maken) na 30 jaar minder verdient dan hij (want jaloezie is ook een deel van de frustratie denk ik bij velen)

Maar bewondering voor het verwezelijken van zijn droom is op zijn plaats denk ik. Hoeveel van jullie azijndrinkers hebben hun droom verwezenlijkt, verdienen geld met hobby?

Dat dacht ik al…

Ik luister zijn murziek overigens ook niet hoor, haha. Het doet me niks.

12 likes

Ho ho!

De oudere generatie herinnert zich dingen en ziet dat het derivatief is en verder weinig muzikaal. Vandaar mijn pluggen van ome Donnie. Daar zit met ome Bas een producent achter die er muzikaal een dansbare groove onder knikkert die buiten dat uit duizenden herkenbaar is als een Bas Bron.

Dat deed Bas namelijk al toen hij twintig jaar geleden nog gewoon Prince zat te channelen op z’n zolderkamer onder de naam Bastian.

Ook het nummer van Louivos (wat ik al een stuk aardiger vind, ook met name vanwege de enorm lekkere dame die de helft van de schermtijd krijgt) is derivatief. Zijn dansje, de “brrrrt” in de achtergrond en de hele manier van doen is gewoon getild van This Is America van Danny Glover oftewel de Childish Gambino. Zelfs de ingelaste pauzes en flow doen er aan denken:

Ach, er is goede en slechte muziek. Stiekem kan ik Cardi B erg goed hebben, en vind ik het een absolute doodzonde dat Mac Miller gestorven is. Hij begon net goed te worden.

Hell, ik kan zelfs de nummers van Famke Louise nog wel hebben als het moet.

Ach, zo zit ik er niet in. Ik kan de ene artiest beter hebben dan de andere. Van Lil Kleine moet ik zeggen dat ie de laatste tijd professioneler wordt en dat z’n productiewaarden langzaam maar zeker wat beter worden.

Ik.

Al zo lang ik me kan herinneren liep ik als klein kind met computers te klooien en ik heb al 23 jaar een carrière in de ICT bij een stel vendoren die zeer toffe techologie produceren.

Maar weet je, het wordt gewoon een baan, die hobby. Zodra je je hypotheek of AP er van moet afbetalen moet de schoorsteen gewoon roken, en is het een baan.

Je moet uitkijken als je van je hobby je werk maakt. Voor je het weet heb je nieuwe hobbies nodig.

Ik bewonder mensen die dingen doen die ik bewonderenswaardig acht. Met een mazzeltje meeliften op de productie van Drank en Drugs om vervolgens met middelmatige muziek miljoenen te verdienen? Ik feliciteer 'm van harte, maar bewonder hem niet.

11 likes

:joy::joy::+1:t2:

Tenminste drie van de vier trending nummers van Nederlandse makelij gaan over de hoeveelheid geld (twee nummers noemen expliciet horlogemerken). Het zoveelste nummer dat hierover gaat, niet slechts in het algemeen, maar van dezelfde artiest. In veel nummers noemt lil
Kleine een bedrag en geeft daarbij aan dat een deel zijn vader toekomt. Heel gaar.

Meh, ik hoef normaal gesproken geen geld van mijn kinderen als ze later groot zijn. Zelfs niet als ze in die categorie zitten. Liever dat ze dat investeren in zichzelf en als dat inhoud dat ik af en toe mee moet op vakantie in een privéjet, ach, dan neem ik dat op de koop toe. Dat is investering in de relatie zullen we maar zeggen :wink: Maar keiharde doekoe, wie denken ze wel niet dat ik ben als ze me dat menen te moeten geven…

1 like