Bewerkte foto van je horloge

Ok, het is geen Camel Trophy, maar het komt best in de buurt:
Peking to Paris (zie ik nou een schijfrem?):

London to Capetown (dit is in Namibie):

Sorry voor de offtopic heur.

6 likes

heb wel tinnen schaalmodel :grinning:

6 likes

Jammer, vind mooie foto’s van horloges mooi en soms worden ze sfeervoller met een beetje bewerking. Wordt blijkbaar niet gewaardeerd hier.

2 likes

Hoezo? Ik vind die met die Karmann Ghia prachtig!

Ik denk dat velen hier, incluis mijzelf, wel eens foto’s bewerken.

1 like

Gaat mij om een paar nietszeggende reacties. Tips zijn altijd welkom. Maar ik zie geen serieuze fotoreacties

Er zijn al wat topics over geloof ik. Ook met tips.
En gewoon doorgaan met posten.

1 like

Thx :+1:t2:

1 like

Door jouw posts over Camel Trophy begin ik mijn terreinwagen ineens weer heeeel erg te missen. Had ooit een Land Rover 88 serie II. En een paar jaar geleden nog een Toyota Hilux XtrCab 4WD. Maar met al dat milieu-geneuzel was me een oude diesel in Nederland helaas niet meer gegund. Maar het blijft super gaaf speelgoed.

4 likes

Deze al eens vaker gepost - bewerkt door de natuur; mijn SKX009J in een beekje in Frankrijk. :slight_smile:

3 likes

Neem nu die onderste foto. Daar haal je alle detail van de wijzers weg in de bewerking.

De foto hieronder is ook bewerkt. Ik heb de contrast ietsjes omhoog gedaan. :slight_smile:

Hier heb ik contrast aangepast, de kleur iets warmer gemaakt en een lichte vignette toegevoegd:

Punt is, in geen van de twee gevallen is de bewerking vrij discreet en haalt het niet alle detail uit de foto. Ook leidt de omgeving de aandacht niet af van het horloge. Da’s een smaakzaak.

De Karmann Ghia is trouwens erg tof, maar die foto doet het voor mij niet. Teveel van alles. :slight_smile:

Ben ik een filistijn als ik zeg dat ik meer een Amazon of 96 man ben, trouiwens?

saab-96-v4-rally-spec_27035

3 likes

In deze bewerkte foto laat ik m’n Oris m.b.h. van een portret lens zweven:

6 likes

Da’s Captain America.

2 likes

Absoluut geen filistijn. Dank voor je reactie trouwens. Ben zelf geen echte garmanfan. De Volvo is mooier😀
Heb zelf een 24 jaar jonge benz, geen oldtimer maar gewoon een mooie bak.

Maar even waarvoor dit topic bedoeld is…
aeonvel

ghostmnmGoriecreaturehamglitterseikspideysixmud

10 likes


Een greep uit mijn foto assortiment

6 likes

Thx, dat bedoel ik, leuk om naar te kijken. Niet allemaal mijn smaak maar dat doet er ook niet toe :+1:t2:

Had van jou ook niet anders dan mooie foto’s verwacht :grinning::+1:t2:

1 like

Hier kan ik als non fotograaf mijn petje alleen maar voor afnemen!
Die met graffiti slaat alles :sunglasses:


Altijd leuk, beetje spelen met effecten…

Nog eentje dan.

Nog eentje.

Gr.Wander

5 likes

Zo jammer dat ik die Gruppo Gamma nooit meer voorbij zie komen…