Big from Japan. n.a. MarineMaster!

Iedere x als ik m zie twijfel ik ook om er eens voor te gaan…

1 like

Schitterend! Moet er toch ook eens van komen. Van harte

1 like

Prachtig. Draag hem in gezondheid!

1 like

Toevallig vandaag een Seiko Flight Monster limited edition overgenomen van een forumlid hier. Een superhorloge al zeg ik het zelf maar mijn volgende aanwinst gaat zeker een Marinemaster worden. Erg gaaf klokje en veel plezier ervan.

1 like

Bijzonder mooi en speciaal horloge. Een van mijn persoonlijke favorieten. Geniet er van en veel foto’s graag als de band er is :slight_smile:

1 like

Ernstig mooi, benieuwd naar de foto’s op de CB want op Nato is het niet echt een topper, alsof je je pistool aan een touwtje hebt hangen :joy:

2 likes

Soms is het genieten als je je ex met een ander ziet. Nu niet… Enjoy!!

2 likes

Klopt helemaal. Maar beter dan de situatie met zeep aan een touwtje :smile:

2 likes

Jazeker!

1 like

Ja super gaaf!
En een mooie maat. Ook voor de minder bedeelde pols :muscle:

1 like

Juuuup, voor wie twijfelt: laat de maat je niet tegenhouden.
De stalen band is overigens niet goed genoeg voor deze prijsklasse. De sluiting is weliswaar een mooi stukje techniek, maar iets te dik zo onder je pols.
Maargoed op rubber of een andere band is de MM schitterend :thumbsup:

1 like

Ik vind de stalen band wel mooi en er goed bij passen, sluiting is idd te dik.

1 like

Op de valreep van het jaar viel de CrafterBlue rubber strap in de brievenbus :smiley:

6 likes

Yes, goed te zien! Van harte!

1 like

Omdat ik meer info wou over die Crafter Blue rubberen band ging ik even naar hun site. Bij Testimonials kwam ik het volgende tegen:

Een review van “Merl” zoals die hier op onze site is verschenen. Cool, gewoon Nederlandse tekst overgenomen op hun site.

:smiley:

1 like

Haha wat leuk! :thumbsup:

Dit is natuurlijk een geweldenaar voor alle Seiko liefhebbers. Voor velen een grail en voor jou nu een bezit :smile: Geniet ervan @lance_explorer

Check mijn topic mbt MM & CB

5 likes

In een woord “Prachtig”

1 like

Prachtig horloge!

Het bandje is niet mijn smaak. Ik had er 1 voor de Sumo, maar ook snel weer verkocht.
Doe mij maar op Isofrane…

Anyhoe, enjoy!

3 likes

@Sprinter Ja, heb je topic gezien. Niet bedankt voor de geweldige foto’s daarin :wink: