Idd sommige zijn prachtig en sommige niet, maar dat waren met de oude modellen ook zo vind ik.
Maar goed welk merk heeft dat niet, gelukkig verschillen smaken per persoon. Anders was er geen horlogemarkt categorie nodig
Idd sommige zijn prachtig en sommige niet, maar dat waren met de oude modellen ook zo vind ik.
Maar goed welk merk heeft dat niet, gelukkig verschillen smaken per persoon. Anders was er geen horlogemarkt categorie nodig
En hij wordt nu vertroeteld. Service om hem weer jarenlang met plezier te kunnen dragen…
Ik denk dat dit horloge echt prachtig is in het echt…!
Erg mooi.
Mooie balans door de symmetrie op de wijzerplaat.
Groeten.
Fred
Tik tak, tik tak…
De antwoorden nodigden nou ook niet echt uit voor een enthousiast verhaal, dat vindt je hier.
Het is inderdaad een Chronospace A23360 xx uit 2011, met b23 movement, de opvolger van het quartz model.
Ik keek erg uit naar de komst van dit horloge. In NL nauwelijks te vinden, dus hij moest uit het buitenland komen. Het contact gehad met de verkoper was erg prettig, ontving veel foto’s, kreeg alle info waar ik om vroeg, goede reviews over de verkoper gelezen en uiteindelijk dus de knoop doorgehakt.
Gistermiddag in huis, even snel het boekje gelezen, opwinden, op tijd zetten en dan genieten, heel even dan; de secondewijzer blijkt niet vloeiend te lopen, shit.
Niet haperend als een quartz, maar gewoon niet zoals het hoort. Ik heb garantie en Chrono aankoopbescherming, maar baalde we enorm.
Net als ik weer wat positiever ben na wat heen en weer gemail ‘het wordt wel geregeld’, post ik toch even snel een fotootje en krijg nog even een trap na, lekker.
Straks ga ik langs een horlogemaker met kennis van Breitling en vraag om een kostenplaatje waarmee ik terug ga naar de verkoper en dan wordt het repareren of retour.
Deze tegenvaller neemt overigens niet weg dat ik dit model super vind, tenminste geen 13 in een dozijn Breitling en hopelijk ben ik binnenkort weer zo enthousiast als de afgelopen weken.
Mijn kennis reikt niet ver genoeg om een mening te geven, maar proficiat met je mooie NA en hopelijk zijn de problemen snel opgelost
Ziet er goed uit hoor, ik kan geen afwijkingen vinden. Mooie automaat, veel plezier er van!
Volgens mij heb je aannemelijk gemaakt dat het hier om een authentieke B gaat. En dus neem ik mijn aanvankelijke ‘nee’ (gebaseerd op je slechte foto en gebrek aan nadere informatie) bij dezen terug. Had je deze zonnige foto initieel gepost met wat info erbij, dan was je vast wel een warm welkom geheten.
Never mind: geniet van je NA en hopelijk pakt het schadeherstel of de retourclaim goed uit voor je.
Cheers
Dat is mooi klote zeg. Werkt de rest van het uurwerk wel perfect? Wijzertjes van de chrono resetten netjes op nul, datum verspringt netjes om 00.00u enz?
Ik lees nergens dat boven jou bericht dat het een nepper is. Wel werd er om meer info gevraagd.
Erg kort lontje …
Maaruh, veel plezier van je Breitling.
Eerst alles even lezen, wordt 2x duidelijk voor nep uitgemaakt en ik heb vanmorgen uitgelegd waarom dat in het verkeerde keelgat schoot.
Anyway, zojuist bij de horlogemaker geweest en de zon schijnt weer.
‘Hee, een Chronospace, die zie je niet veel…’
Even uitgelegd wat probleem is, gelijk even opengemaakt en me gerustgesteld, heb ik meteen gezien hoe een Breitlingching er uit ziet van binnen, nog best mooi.
Hij heeft duidelijk een servicebeurt nodig, maar na het stellen van het tandwieltje welke de wijzer aandrijft (zal vast een naam hebben) loopt ie eigenlijk alweer zoals het hoort.
Hij vond me dan ook wel erg kritisch, met een knipoog.
.
Komt absoluut goed.
Mooi ding.
Geen 13 in een dozijn plus matige foto is bij een online platform al snel wat negatief geroep…
na het posten van goede fotos is dat meteen bij gedraaid en ik weet zeker ontstaat er meteen vele malen meer positief geluid dat hoe de start was.
Fixen en genieten met de Breitling .
Schaamteloze kopie dit hoor.
De rest werkt allemaal prima, ook bewust gevraagd aan de verkoper met positief antwoord.
Ach, nu ik hem een uurtje om de pols heb, ben ik het alweer bijna vergeten, vind hem zo mooi .