Breitling only topic!

Voor en na wat precies?

1 like

En hoe…:+1:

1 like

Sweet…baby…jezus.

Ik ben bang dat @Lowlander z’n Colt heeft laten coaten. Maar to be honest, die bezel ziet eruit als Hema spuitbusjeswerk. Erg benieuwd wie het gedaan heeft?

2 likes

Ik weet niet wat ik erger vind. Het repertoire van al die palingwippers uit volendam, of het aantasten van een mooie Breitling.
Ik ga mijn ogen uitspoelen. Wat een pijnlijk potje heiligschennis.

4 likes

7 likes

foto doet niet helemaal recht aan het resultaat, en ach…smaken verschillen natuurlijk…tis door professioneel bedrijf gedaan overigens, Breitling Colt GMT : Extreme make-over, hate it or love it!
het proces is trouwens omkeerbaar, @sanderbbb maar voorlopig laat ik het zo, wil geen geld uitgeven om hem weer blingbling breitling te maken, :blush::wink:

Hij is gezandstraald. Omkeerbaar?

5 likes

Dat is wat Nico zei, geen idee hoe maar uiteindelijk polijsten ze hem weer bling, voor mij verder niet relevant, was sowieso niet de bedoeling anders had ik het uberhaubt niet laten doen. Ik overweeg eens te kijken naar die Colt Skyracer Breitlight, zijn de meningen over verdeeld maar ik vind het wel een stoer horloge dat heel goed dagelijks draagbaar is, maar ja, schijnt wel beetje “goedkoop” plastic ICEwatchachtig aan te doen…eerst maar eens in het echt gaan kijken.

1 like

10 likes

Vanaf nu ook het recht hier te posten😁

10 likes

Lekker hoor!

1 like

Ah kijk eens aan, mooi horloge @Alex093 proficiat :+1:t2:

Ik ook!

7 likes

Metoo😜

14 likes

Ik heb nu een horloge in bestelling staan, maar die Navitimer is toch wel erg mooi hoor…denk dat dat mijn volgende aanschaf gaat worden.

3 likes

Koop intussen die mooie Colt die op de horlogemarkt wordt aangeboden :wink:

2 likes

Hahahah…daar heb ik nu even het geld niet voor. Paar maanden geleden een Chronomat GMT gekocht en heb nu een Jaeger-LeCoultre in bestelling staan. Zal wel even duren voor mijn volgende aankoop

1 like

Dat begrijp ik. Ik bewonder je keuzes. Pareltjes.

1 like

Is de ‘World’ als ik mij niet vergis ?
Mooi :ok_hand:

1 like

Dit is de zogenaamde Old Navitimer die tot begin deze eeuw werd gemaakt. De World heeft volgens mij geen gekleurde subdials en is 46mm. Iets te veel voor mij…:wink:

1 like